ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمک ۱۰ میلیون دلاری کاربران فیسبوک به طوفان زدگان آمریکا

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک هفته گذشته اعلام کرد که کاربران این شبکه اجتماعی بالغ بر ده میلیون دلار را برای کمک به ساکنین مناطق طوفان زده تگزاس جمع آوری کرده اند که البته یک میلیون ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک هفته گذشته اعلام کرد که کاربران این شبکه اجتماعی بالغ بر ده میلیون دلار را برای کمک به ساکنین مناطق طوفان زده تگزاس جمع آوری کرده اند که البته یک میلیون دلار از این رقم را خود فیسبوک پرداخت کرده.

زاکربرگ همچنین اعلام کرد که در تلاش برای آغاز یک کمپین جمع آوری پول برای مناطق سیل زده در جنوب آسیاست و یک میلیون دلار دیگر را هم برای کمک به این بخش ها اختصاص خواهد داد.

بعد از آنکه زاکربرگ در پست فیسبوک خود خبر اهدای این مبلغ را به مناطق طوفان زده آمریکا اعلام کرد، از سوی بسیاری کاربران مورد انتقاد قرار گرفت که چرا توجهی به دیگر مناطق دنیا ندارد.

ناگفته نماند که بزرگ ترین شبکه اجتماعی دنیا مدتی است که تلاش دارد نقش موثرتری را در بخش های مختلف دنیا ایفا کند و در همین راستا بیانیه ماموریت خود را پیشتر «اتصال بخش های مختلف دنیا به یکدیگر» عنوان شده بود به این عبارت تغییر داده: نزدیک کردن جهان به یکدیگر.

البته باید اشاره کنیم این تغییر بعد از انتقاداتی صورت می گیرد که این اواخر نسبت به انتشار اخبار کذب توسط این وبسایت مطرح شده بود و به باور بسیاری باعث ایجاد دو دستگی در میان مردم آمریکا شده است.

زاکربرگ در صفحه شخصی خود نوشته است:

با ادامه یافتن تلاش ها برای بازسازی، مشاهده مردمی که در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا به نیازمندان کمک کنند بسیار الهام بخش است. ما مصمم و متعهد به ایجاد سرویس هایی هستیم که مردم را به یکدیگر ارتباط می دهند زیرا می دانیم وقتی مردم در کنار هم باشند می توانند کارهای خوب زیادی را در این دنیا انجام دهند.

گفتنی است طوفان هاروی در ۲۵ اوت امسال بخش هایی از تگزاس را در هم نوردید و خسارات شدیدی را به این منطقه وارد کرد. هاروی از نظر شدت در گروه طوفان های درجه ۴ دسته بندی شده و برخی میزان بارش ناشی از آن را معادل یک سال آب جاری شده از آبشار نیاگارا دانسته اند. در نتیجه این طوفان بالغ بر ۵ هزار خودروی شخصی شهروندان تگزاس دچار آسیب های جدی شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali_zahmatkesh
    ali_zahmatkesh | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    بازم دمش گرم

مطالب پیشنهادی