ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل شیائومی Mi A1 معرفی شد؛ پرچمداری ارزان برای بازار هند

کمپانی شیائومی به تازگی از موبایل Mi A1 رونمایی کرده که در واقع پرچمداری برای بازار هند به شمار می رود. این موبایل، نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p دارد، بدنه اش از جنس فلز ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

کمپانی شیائومی به تازگی از موبایل Mi A1 رونمایی کرده که در واقع پرچمداری برای بازار هند به شمار می رود. این موبایل، نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p دارد، بدنه اش از جنس فلز است و از دوربینی دوگانه بهره می برد که لنز ثانویه و تله فوتو آن برای زوم دو برابر و ایجاد افکت پرتره مورد استفاده قرار می گیرد.

Mi A1 از پردازنده اسنپدراگون 625 کوالکام به عنوان قلب تپنده بهره می برد که بنابر نقدهای پیشین، تعادل مناسبی میان پرفورمنس و عمر باتری برقرار می کند. باتری 3080 میلی آمپر ساعتی دستگاه هم از طریق پورت USB-C شارژ می شود و برخلاف سایر موبایل های ارزان قیمت شیائومی، شارژر 380 ولتی در جعبه دستگاه قرار گرفته که به گفته کمپانی چینی، به گونه ای طراحی شده تا با نوسانات برقی کشور هند دچار مشکل نشود.

به عنوان بخشی از برنامه اندروید وان گوگل، موبایل تازه شیائومی از اندروید خالص بهره می برد و خبری از رابط کاربری MIUI نیست. برنامه اندروید وان حدوداً سه سال پیش با تمرکز بر بازار هند راه اندازی شد و گوگل قصد دارد زیر پرچم این پروژه، موبایل هایی با کیفیت اما ارزان قیمت را به دست مشتریان برساند. این پروژه تا به امروز چندان موفقیت آمیز نبوده اما قطعاً گوگل می خواهد فعالیت هایش را گسترش داده و محصولاتی تازه با نرم افزارها و سرویس هایی بیشتری به بازار عرضه کند.

Mi A1 تا پایان سال جاری میلادی، به روزرسانی اندروید 8 اوریو را دریافت می کند و شیائومی می گوید نخستین موبایلی خواهد بود که در سال 2018، اندروید P را نیز دریافت خواهد کرد. مدل مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی Mi A1، قرار است با قیمت 15 هزار روپی (معادل 234 دلار) در کشور هند عرضه شود که تقریباً نصف قیمت وان پلاس 5 یا یک چهارم قیمت آیفون 7 پلاس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • FarhaD
    FarhaD | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    برای بازار جهانی هم عرضه میشه این گوشی

  • as.s
    as.s | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    یک عدد کپی از ایفون سون پلاس!!!

    • amiriran
      amiriran | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

      ? w t f

مطالب پیشنهادی