ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون های جدید دارای نمایشگر OLED احتمالا با تأخیر به دست مشتریان می رسند

تعدادی از تأمین کنندگان کره ای قطعات اولین آیفون اپل با نمایشگر OLED، به تازگی از آغاز ارسال قطعه های خود برای شروع فرآیند تولید این دیوایس خبر داده اند. با این اوصاف و در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

تعدادی از تأمین کنندگان کره ای قطعات اولین آیفون اپل با نمایشگر OLED، به تازگی از آغاز ارسال قطعه های خود برای شروع فرآیند تولید این دیوایس خبر داده اند. با این اوصاف و در حالی که با مراسم رونمایی از آیفون های جدید فاصله زیادی نداریم، به نظر می رسد که آیفون OLED زودتر از ماه نوامبر به دست مشتریان نخواهد رسید.

یکی از مقامات رسمی واحد تأمین قطعات اپل در مصاحبه با The Investor اذعان داشته که ارسال قطعات آیفون OLED از اواخر ماه اوت آغاز شده است. وی در ادامه اذعان داشته که اپل هنوز حجم دقیق قطعات مورد نیازش را به آنان اعلام نکرده، چرا که ظاهرا تا هفته گذشته مشغول بهینه سازی سخت افزاری نمایشگر OLED برای آیفون های جدید بوده است.

همانطور که احتمالا خبر دارید، اپل هفته گذشته دعوت نامه مراسم رونمایی از آیفون های جدید را برای رسانه ها ارسال کرده است. این رویداد در تاریخ 12 سپتامبر برگزار می شود، اما با توجه به وضعیت فعلی پیش بینی می شود که مدل های دارای نمایشگر OLED با تأخیر و در ماه نوامبر به دست مشتریان خواهند رسید.

پیش بینی می شود که مدل های دارای نمایشگر OLED در ماه نوامبر به دست مشتریان خواهند رسید

البته یکی دیگر از منابع آگاه که نخواسته نامش فاش شود اعلام کرده که در صورت عرضه در ماه سپتامبر، آیفون OLED در تعداد بسیار محدود وارد بازار خواهد شد. شایعات حاکی از آنند که اپل در رویداد 12 سپتامبر از سه مدل آیفون جدید رونمایی می کند که یکی از آن ها دارای نمایشگر OLED است. منابع آگاه می گویند که تأمین قطعات دو مدل دیگر (دارای نمایشگر LCD) از ماه ژوئن آغاز شده تا با فاصله اندکی از رونمایی در بازار قابل تهیه باشند.

بد نیست بدانید که در تولید آیفون های جدید، سامسونگ دیسپلی وظیفه ساخت نمایشگرهای OLED و ال جی دیسپلی وظیفه تأمین قطعات نمایشگرهای LCD را بر عهده گرفته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی