ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل سامسونگ اوضاع فعلی شرکت را مثل «یک کشتی بدون ناخدا» توصیف می کند

یون بو-کیون، مدیر عامل فعلی سامسونگ الکترونیکس در جریان نمایشگاه IFA برلین و طی مصاحبه ای با یک نشریه آلمانی اوضاع فعلی شرکت را مثل «یک کشتی بدون ناخدا» توصیف کرده است. وی در این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

یون بو-کیون، مدیر عامل فعلی سامسونگ الکترونیکس در جریان نمایشگاه IFA برلین و طی مصاحبه ای با یک نشریه آلمانی اوضاع فعلی شرکت را مثل «یک کشتی بدون ناخدا» توصیف کرده است.

وی در این مصاحبه ضمن اشاره به وضعیت Jay Y. Lee، رهبر سامسونگ که در حال حاضر به پنج سال زندان محکوم شده، بابت آینده شرکت ابراز نگرانی کرده است. یون بو-کیون در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه آلمانی Süddeutsche Zeitung به این موضوع اقرار کرده که "هیچ کس سوار یک کشتی بدون ناخدا نمی شود، به خاطر این که می دانید خطرناک است. ما در حال حاضر روی چنین کشتی ای به سر می بریم."

یون علت اصلی نگرانی اش را طولانی شدن دوره حبس رهبر سامسونگ توصیف کرده است

یون علت اصلی نگرانی اش را طولانی شدن دوره حبس رهبر سامسونگ توصیف کرده است. وی می گوید که وظیفه اش در سامسونگ به عنوان رئیس بخش محصولات الکترونیکی، برنامه ریزی کوتاه مدت برای این محصولات بوده در حالی که وظیفه تعیین استراتژی های بلند مدت را آقای لی بر عهده داشته است. بنابراین با شرایط پیش آمده، حالا آقای یون ضمن برنامه ریزی کوتاه مدت باید سنگینی بار تعیین استراتژی های بلند مدت را هم به دوش بکشد.

گفتنی است که آقای یون برای معرفی سه پوشیدنی هوشمند جدید، یک ماشین لباسشویی، یک جارو برقی بی سیم و چندین محصول متنوع دیگر از سامسونگ در نمایشگاه IFA حاضر شده بود. وی در جریان نمایشگاه اعلام کرد که محصولات اینترنت اشیای این شرکت هنوز جایگاه واقعی شان را در بازار نیافته اند، که احتمالا علت این است که بسیاری از مردم هنوز دلیل قدرتمند و قانع کننده ای برای استفاده از آن ها در خانه هایشان پیدا نکرده اند.

سامسونگ قصد دارد که کلیه محصولاتش را تا پایان سال 2020 به اینترنت متصل کند

با این وجود، سامسونگ قصد دارد که کلیه محصولاتش را تا پایان سال 2020 به اینترنت متصل کند. یون در ادامه مصاحبه از نقش پررنگ دستیار بیکسبی در برنامه های آینده سامسونگ برای اینترنت اشیاء نیز سخن گفت. سامسونگ قصد دارد که در آینده نزدیک از قابلیت های بیکسبی در تلویزیون ها و سایر لوازم خانگی اش هم استفاده کند. به عنوان مثال بیکسبی در آینده می تواند به خریداران یخچال و فریزرهای سامسونگ دستور پخت غذاهای مختلف را آموزش بدهد.

در تلویزیون ها هم بیکسبی به لطف یادگیری ماشینی می تواند برنامه های مورد علاقه تان را تشخیص دهد تا به محض آنکه تلویزیون را روشن می کنید، آن ها را برایتان به نمایش درآورد. اما در خصوص تلویزیون های آینده سامسونگ، به نظر می رسد که کمپانی کره ای تا برطرف شدن مشکلات فنی نمایشگرهای OLED فعلا قصد ندارد که از این پنل ها در سری های جدید محصولات خود استفاده کند.

آقای یون در مصاحبه با نشریه Süddeutsche Zeitung اذعان داشته که پنل های OLED برای تلویزیون، در حال حاضر با مشکلاتی در زمینه نمایش رنگ و پیکسل سوختگی دست و پنجه نرم می کنند و شرکت تا برطرف کردن کامل آن ها، ترجیح می دهد که در تلویزیون های آینده اش از این مدل نمایشگرها استفاده نکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محمد حسن
    محمد حسن | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    سامسونگ صداقت نداره

  • ali-g
    ali-g | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    سامسونگ بدون مدیر عامل هم فوق العادست

  • ناصر
    ناصر | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    یعنی در حال غرق شدن هستن

  • amirhesamsheikhi
    amirhesamsheikhi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    سامسونگ برای Oled این همه تبلیغ کرد آخرشم خیلی ریلکش میگه چون مشکل دارن پس دیگه استفاده نمیکنیم...خب مرتیکه تکلیف این همه آدمی که خریدن چی میشه؟

مطالب پیشنهادی