ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اعلام شرایط وام خرید خودرو برای بازنشستگان؛ 1000 خودرو برای میلیون ها متقاضی

صندوق بازنشستگی کشوری امروز از آغاز به کار سامانه ثبت نام اولیه خرید خودروی اقساطی برای بازنشستگان کشوری خبر داد. بازنشستگان می توانند با مراجعه به این سامانه به آدرس cspf.ir اقدام به ثبت نام ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

صندوق بازنشستگی کشوری امروز از آغاز به کار سامانه ثبت نام اولیه خرید خودروی اقساطی برای بازنشستگان کشوری خبر داد. بازنشستگان می توانند با مراجعه به این سامانه به آدرس cspf.ir اقدام به ثبت نام کنند.

البته لازم به ذکر است که مهلت ثبت نام محدود بوده و سایت تنها تا پایان ساعت اداری روز ۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۶ باز است.

فعلا خودروهایی که برای فروش در این طرح در نظر گرفته شده اند از محصولات ایران خودرو بوده و شامل مدل های پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ هستند.

همچنین اعلام شده است که در صورتی که از این طرح استقبال شود مراحل بعدی آن نیز اجرا خواهند شد. اما در خصوص شرایط فروشی که در این سامانه برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است باید گفت که تسهیلاتی به اندازه ۵۰ درصد بهای خودروها تا سقف ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت می شود.

این پرداخت به صورت ۳۶ ماهه و ۴۸ ماهه قابل انتخاب و تعیین است. نرخ تسهیلات برای بازپرداخت ۳۶ ماهه سالانه ۱۰ درصد است که به صورت ۶ فقره چک باید آن را پرداخت کرد.

برای کسانی که تسهیلات را به صورت ۴۸ ماهه دریافت می کنند نیز سالانه ۱۲ درصد و طی ۸ فقره چک باید پرداخت کرد.

با توجه به تعداد میلیونی اعضای صندوق بازنشستگان کشوری می توان حدس زد که تقاضا برای دریافت این وام بیش از ظرفیت 1000 دستگاهی در نظر گرفته شده است.

از این رو این سامانه بر اساس برنده شدن در قرعه کشی عمل می کند و به این ترتیب هر کسی که بازنشسته کشوری باشد در صورتی که در قرعه کشی برنده شود خواهد توانست نسبت به خرید خودرو اقدام کند.

ذکر این نکته نیز مهم است که به هر بازنشسته که در قرعه کشی برنده شود تنها یک دستگاه خودرو واگذار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Henrietta Fernando
    Henrietta Fernando | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    سلام
    این برای اطلاع عموم مردم است که خانم هنریتا فرناندو، وام دهندگان وام اختصاصی معتبر، فرصتی مالی برای همه کسانی که نیازمند کمک مالی هستند، ایجاد کرده است. آیا به وام نیاز دارید؟ آیا برای حل مشکل اضطراری نیاز به پول فوری دارید؟ یا برای قرض گرفتن یا تأمین مالی پروژه خود به وام نیاز دارید؟ آیا بانک ها و سایر موسسات مالی شما را رد کرده اند؟ به هیچ وجه نگاه نکنید زیرا ما برای تمام مشکلات مالی خود اینجا هستیم. ما بدون توجه به ملیت مشتری یا تاریخ اعتبار، وام های سریع و قابل اعتماد را با نرخ بهره 2 درصد برای افراد، شرکت ها و جوامع ارائه می دهیم. شرایط و ضوابط ما روشن و قابل فهم است.
    بدون اعتبار چک مورد نیاز، 100٪ تضمین شده است.

    به ما ایمیل بزنید (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

  • asghar
    asghar | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    تاکی؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی