ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قابلیت هدیه دادن بازی ها به زودی به ایکس باکس می آید

به نظر می رسد که تیم ایکس باکس در حال کار روی دو قابلیت جدید برای کنسول های خود است. امکان تهیه لیست بازی های مورد علاقه و هدیه دادن بازی ها، در آینده ای ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۵۵

به نظر می رسد که تیم ایکس باکس در حال کار روی دو قابلیت جدید برای کنسول های خود است. امکان تهیه لیست بازی های مورد علاقه و هدیه دادن بازی ها، در آینده ای نزدیک در اختیار کاربران ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت.

آقای مایک ایبارا، مدیر برند ایکس باکس طی مصاحبه ای خبر از اضافه شدن این قابلیت ها در آینده ای نزدیک را داده است.

او توضیح داده که از خواسته کاربران مبنی بر مدرن شدن بیشتر فروشگاه ایکس باکس آگاه است و البته آن ها برای انجام این تغییرات، با مسائل مخلتف و بزرگی درگیر خواهند بود.

مایکروسافت هنوز حتی مشخص نکرده که کدام یکی از این قابلیت ها، زودتر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته به نظر می رسد که منظور از واژه «به زودی»، به احتمال زیاد، تعطیلات سال نوی میلادی جاری بوده، زیرا قابلیت هدیه دادن در زمان سال نو، کاربرد بیشتری خواهد داشت.

مایکروسافت چندی پیش، آماری از فروش دو میلیون واحدی کنسول میان نسلی خود یعنی ایکس باکس وان ایکس در طول نمایشگاه گیمزکام امسال منتشر کرده بود.

باید منتظر ماند و دید که تغییرات سیاست های مایکروسافت در آینده نزدیک، تا چه حدی در فروش بیشتر کنسول های این کمپانی تاثیر خواهد گذاشت؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Babak
    Babak | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    تاثیر زیادی به دنبال خواهد داشت اینجوری کسانی که نمیتونن بازی رو خریداری کنن به هدف خودشون میرسن ولی این طرح نیاز به پیشرفت و توسعه بیشتری ست

مطالب پیشنهادی