ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سفر به ژاپن و شرایط ویژه فروش محصولات میتسوبیشی در ایران

آرین موتور، به عنوان نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز، در ایران فعالیت می ‌کند. این شرکت پس از مذاکرات به عمل آمده در سال ۱۳۸۹ با گروه میتسوبیشی در سال ۱۳۹۰ موفق به اخذ نمایندگی رسمی ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

آرین موتور، به عنوان نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز، در ایران فعالیت می ‌کند. این شرکت پس از مذاکرات به عمل آمده در سال ۱۳۸۹ با گروه میتسوبیشی در سال ۱۳۹۰ موفق به اخذ نمایندگی رسمی این شرکت شد و در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را با عرضه خودروی ASX 4WD به‌عنوان خودرویی دوستدار محیط ‌زیست و کم ‌مصرف در ایران شروع کرد.

شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، برای خریداران این خودرو اصیل با کیفیت جایزه ی ویژه ی سفر به ژاپن در نظر گرفته است.
شرکت آرین موتور به سه نفر از خریدارانی که از یازدهم شهریور تا پایان این ماه شمسی، محصولات میتسوبیشی را انتخاب نمایند، به قید قرعه، سفر به ژاپن هدیه می دهد.
لازم به ذکر است محصولات Outlander, ASX, Lancer, Mirage بصورت فوری و با وام تا سقف 95 میلیون تومان و بازپرداخت تا 18 ماهه بدون بهره و 24 ماهه با بهره ی 14 درصد، عرضه می گردد. همچنین مشتریان در صورت خرید نقدی از تخفیف ویژه ی 4 تا 8 میلیون تومانی بهره خواهند برد.

همچنین تلاش خودرو ایرانیان، عاملیت رسمی شرکت آرین موتور با حضور در نمایشگاه بین المللی تبریز تمامی مدل های Mirage, Lancer, ASX, Outlander را به نمایش خواهد گذاشت.

همچنین جهت رفاه حال مشتریان، امکان تست درایو برای خودروهای Outlander و ASX مهیا شده است.
همزمان با جشن صد سالگی میتسوبیشی موتورز، خریداران مراجعه کننده به این غرفه، علاوه بر شرایط معمول 12 ماهه و 18 ماهه بدون بهره و تخفیف خرید نقدی 4 تا 8 میلیون تومانی، از تخفیف ویژه 1 درصدی بهره خواهند برد.
نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز از امروز سه شنبه 14 شهریور ماه تا جمعه 17 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز از ساعت 16 تا 22 برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hamed_Naseri_1
    Hamed_Naseri_1 | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    گول این تبلیغاتو نخورین
    از روی لنسر روز به روز آپشن بر میدارن و گرونش میکنن
    من قصد خریدشو داشتم

  • amirhesamsheikhi
    amirhesamsheikhi | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    خب قیمت اصلی ماشین ها رو هم میزاشتین

مطالب پیشنهادی