ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی با پشت سر گذاشتن اپل، جایگاه دوم بازار موبایل جهان را تصاحب کرد

طبق آخرین گزارش مؤسسه تحلیل بازار Counterpoint، هوآوی توانسته اپل را در بازار موبایل پشت سر بگذارد و به جایگاه دوم در بین شرکت های سازنده موبایل در جهان دست یابد. این شرکت چینی در ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

طبق آخرین گزارش مؤسسه تحلیل بازار Counterpoint، هوآوی توانسته اپل را در بازار موبایل پشت سر بگذارد و به جایگاه دوم در بین شرکت های سازنده موبایل در جهان دست یابد.

این شرکت چینی در ماه های ژوئن و ژوئیه از نظر سهم فروش در بازار جهانی نسبت به اپل برتری داشته است. نمودار زیر این موضوع را به خوبی نشان می دهد:

البته جایگاه نخست در این لیست همچنان به سامسونگ اختصاص دارد. به گزارش Counterpoint آمار فروش هوآوی در ماه اوت نیز بسیار خوب بوده و تعجبی ندارد اگر برای سومین ماه متوالی هم بتواند اپل را شکست دهد.

آیفون 7 پرفروش ترین موبایل در ماه ژوئیه بوده است

در این گزارش، پر فروش ترین مدل های ماه ژوئیه نیز مشخص شده که آیفون 7 و مدل پلاس آن به ترتیب با 4.0 و 2.9 درصد در جایگاه های اول و دوم قرار دارند. رتبه های سوم و چهارم در اختیار شرکت Oppo است و پس از آن، گلکسی اس 8 با 1.8 درصد در رده پنجم جای گرفته:

جالب اینجاست که علی رغم کسب جایگاه دوم توسط هوآوی، هیچکدام از موبایل های این شرکت در فهرست 10 مدل پر فروش جای نداشته اند. به نظر می رسد تعدد محصولات این شرکت و فروش بالای موبایل های میان رده و اقتصادی توانسته آنها را در تحقق این امر یاری برساند.

باید دید طی ماه های آتی و با ورود آیفون های جدید به بازار، این رده بندی چه تغییری می کند و آیا هوآوی می تواند جایگاه کنونی اش را حفظ نماید یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • Farzad Fallah
    Farzad Fallah | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶

    هر کی آیفون می خره باید به عقلش شک کرد.

  • Ali Mbi
    Ali Mbi | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    هواوی اگه گوشی های اقتصادی و میان رده رو حذف کنه زیاد دووم نمیاره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی