ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازار سیاه اینستاگرام؛ لوگوی آبی تأیید حساب کاربری چه قیمتی دارد؟

احتمالاً تا کنون در میان حساب های کاربری اینستاگرام، برخی از موارد را دیده اید که با یک لوگوی آبی رنگ از سایر اکانت ها متمایز بوده و از سوی شبکه اجتماعی مورد بحث، به ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

احتمالاً تا کنون در میان حساب های کاربری اینستاگرام، برخی از موارد را دیده اید که با یک لوگوی آبی رنگ از سایر اکانت ها متمایز بوده و از سوی شبکه اجتماعی مورد بحث، به عنوان حساب های «تأیید شده» انتخاب شده اند.

البته چنین اکانت هایی معمولاً متعلق به سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان مشهور بوده و به منظور جلوگیری از سوء استفاده دیگران از نام و برند شخصی افراد موفق، تعریف شده است.

حال اما خبر می رسد بعضی از کارمندان اینستاگرام که امکان تأیید حساب ها را دارند، از اختیار خود سوء استفاده کرده و لوگوی آبی مورد اشاره را در ازای دریافت مبالغی که تا 15 هزار دلار هم می رسند، به افراد مختلف می فروشند.

بخش اصلی درآمد حاصل از فروش لوگوی تأیید حساب، به جیب دلال می‌رود

بر اساس گزارش منابع آگاه، فرآیند فروش شامل کاربر (خریدار)، کارمند اینستاگرام و یک دلال می شود که در اکثر موارد، بخش قابل توجهی از پول به جیب فرد واسطه رفته و کارمند مورد اشاره به عنوان مثال از یک معامله 15 هزار دلاری، تنها 1200 دلار را کسب می کند. البته چنین کاری برای کارمند ریسک بالایی دارد چرا که اینستاگرام با شناسایی کارمندان متخلف، آنها را فوراً اخراج می کند.

لازم به ذکر است که چنین خریدی برای خریداران بسیار سودآور خواهد بود چرا که شرکت های مختلف برای تبلیغات در حساب های کاربری تأیید شده، مبالغ هنگفتی پرداخت می کنند که باعث می شود سرمایه گذاری افراد پس از مدت کوتاهی به سوددهی برسد.

گفتنی است کارآفرین اینترنتی بولیویایی «آلهاندرو ریوجا»، رسماً اعلام کرده می تواند حساب های کاربری توییتر، فیسبوک و اینستاگرام را به قیمت های 1500، 2500 و 6000 دلار (با تضمین بازگشت پول در صورت عدم موفقیت) تأیید کند که این کار به گفته ریوجا، بین 2 تا 6 هفته به طول می انجامد.

IBT
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • loganlegend
    loganlegend | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    همون دنیا جهان بدبختی که یه روز فن من بود معروف شد با زدن بنگ مرغوب

  • sadegh
    sadegh | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    آقا من ب دنیا جهانبخت مشکوکم???

مطالب پیشنهادی