ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بسته الحاقی جدید Resident Evil 7 با حضور کریس ردفیلد به زودی منتشر می شود

کپکام بزودی دو محتوای دانلودی تازه را برای بازی رزیدنت اویل 7 منتشر خواهد کرد. این دوبسته الحاقی، Not a Hero و End of Zoe نام داشته و همزمان با نسخه گلد بازی در 21 ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

کپکام بزودی دو محتوای دانلودی تازه را برای بازی رزیدنت اویل 7 منتشر خواهد کرد. این دوبسته الحاقی، Not a Hero و End of Zoe نام داشته و همزمان با نسخه گلد بازی در 21 آذر ماه عرضه خواهند شد. لازم به ذکر است که نسخه گلد بازی، شامل تمام محتوای دانلودی منتشر شده برای رزیدنت اویل 7 تا به امروز خواهد بود.

در بسته الحاقی Not a Hero، شما کنترل یکی از قهرمانان این سری یعنی کریس ردفیلد را بر عهده خواهید گرفت. قرار بود تا این محتوا در بهار منتشر شود اما عرضه آن تا آذرماه پاییز سال جاری، به تاخیر افتاده است.

داستان Not a Hero، پس از پایان اتفاقات نسخه اصلی به وقوع پیوسته و به گفته سازندگان آن، یک تجربه کاملاً متفاوت و مستقل را ارائه خواهد داد. باید منتظر ماند و دید که آیا کریس و تیمش به عنوان اعضای آمبرلا، قادر به حل بسیاری از معماهای بوجود آمده در قسمت هفتم بازی خواهند بود یا نه؟

همچنین دیگر بسته الحاقی رزیدنت اویل 7 یعنی End of Zoe، جزیی از نسخه سیزن پس بازی خواهد بود. البته اگر قصد تهیه این بسته الحاقی به صورت جدا را دارید، End of Zoe برای شما 15 دلار خرج خواهد برداشت.

زویی یکی از اعضای خانواده شیطانی درون بازی یعنی بیکرها بوده، اما از نظر اخلاقی تفاوت زیادی با آن ها داشته و در طول بازی، بارها به کمک ایتن می شتابد.

البته سرنوشت این شخصیت به نوعی در انتهای بازی مبهم مانده و باید منتظر ماند و دید که این بسته الحاقی، در نهایت سرنوشت زویی را برای ما مشخص خواهد کرد یا نه؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Chris Redfield
    Chris Redfield | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    بله بله، خیلی برای این بخش زحمت کشیدیم، امیدواریم گیمرا لذت ببرن ???

مطالب پیشنهادی