ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزیر ارتباطات از برنامه دولت برای یکپارچه سازی کارت های هوشمند خبر می دهد

وزیر ارتباطات در ادامه رویکرد مثبت استفاده از شبکه اجتماعی توییتر برای ارتباط مستقیم با مردم، از مشکلات کارت های هوشمند در کشور و به خصوص، تعدد آنها سخن گفت. محمد جواد آذری جهرمی در ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

وزیر ارتباطات در ادامه رویکرد مثبت استفاده از شبکه اجتماعی توییتر برای ارتباط مستقیم با مردم، از مشکلات کارت های هوشمند در کشور و به خصوص، تعدد آنها سخن گفت.

محمد جواد آذری جهرمی در چهار توییت پیوسته، اظهار داشت که ارائه کارت های متعدد توسط دستگاه ها به مردم، بودجه کشور را هدر می دهد و یکی از دلایلی است که مانع از تحقق دولت الکترونیک یکپارچه در کشور می شود.

به گفته وزیر ارتباطات، برخی نهادها در یکپارچه ساختن خدمات خودشان هم ناتوانند و چند کارت هوشمند صادر می کنند که به سردرگمی مردم می انجامد.

به نظر می رسد در جلسه امروز هیئت دولت بر ساماندهی این موضوع تأکید شده و آذری جهرمی امیدوار است تمامی خدمات سازمان های مختلف در قالب کارت ملی هوشمند که توسط سازمان ثبت احوال صادر می گردد، یکپارچه شوند.

امیدواریم گام های عملی در این راستا هرچه زودتر برداشته شود تا از دست تعداد زیادی کارت (به ظاهر) هوشمند خلاص شویم، کارت هایی که از نظر کارکرد هیچ تفاوتی با نمونه های چاپی ساده ندارند و همچنان باید از آنها کپی کاغذی تهیه کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • گودرز رجب پور
    گودرز رجب پور | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    یکپارچه سازی نگید اسمش رو بزارید سرگردنه و چاپیدن مردم . میان باز طرح میزارن ثبت نام یکپارچه سازی کارتهای هوشمند که یه 30 یا 40 تومن از هر فرد بگیرن آخر هم بعد میلیاردها تومان طرح نیمه تمام رها میشه

مطالب پیشنهادی