ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتور هوم 1 میلیون دلاری Signature 1200، میزبانی برای خانواده و پورشه شماست

در حالی که نمایشگاه Caravan Salon دوسلدورف در حال برگزاری است، یکی از جدیدترین موتور هوم های معرفی شده در این رویداد، اتومبیلی بسیار گران قیمت است که ابعادی به اندازه اتوبوس داشته و از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۰

در حالی که نمایشگاه Caravan Salon دوسلدورف در حال برگزاری است، یکی از جدیدترین موتور هوم های معرفی شده در این رویداد، اتومبیلی بسیار گران قیمت است که ابعادی به اندازه اتوبوس داشته و از موتور 523 اسب بخاری مرسدس بهره می برد. اما نکته جالب درباره این موتور هوم آن است که در گاراژ پشتی، می تواند میزبان اتومبیلی مانند Mercedes Sl یا پورشه 911 یا مینی کوپر باشد. بنابراین می توانید در مسافرت های آخر هفته، موتور هوم را در جایی پارک کنید و با اتومبیل سنتی ترتان به گشت و گذار بروید.

موتور هوم Signature 1200 توسط کمپانی آلمانی Variomobil ساخته شده و طولی برابر با 12 متر دارد. اما تنها ویژگی برجسته Signature 1200، گاراژ پشتی آن نیست و با پرداخت یک میلیون دلار، می توانید انتظار دسترسی به امکاناتی مانند دوربین 360 درجه ای، تعلیق هوا، تکنولوژی های کمک به راننده مانند هشدار خارج شدن از مسیر و ترمز کمکی نیز باشید.

Variomobile می گوید Signature 1200 در سه مدل با ابعاد گاراژ گوناگون عرضه می شود تا بتوانید بسته به اتومبیل دیگرتان، دست به انتخاب بزنید. اگرچه این گاراژ پشتی اندکی بیش از حد لوکس به نظر می رسد، اما قطعاً برای مسافرت های طولانی در ایام تعطیلات می تواند بسیار کاربردی باشد؛ خصوصاً اگر امکان حرکت در جاده های اطراف با یک موتور هوم سنگین وزن میسر نباشد.

کابین داخلی Signature 1200 از جنس فایبرگلاس است و تمام تجهیزات، کاملاً لوکس بوده و بسته به دلخواه هر مشتری، شخصی سازی می شوند. از جمله تجهیزات داخل این موتور هوم می توان به یخچال، ماشین ظرفشویی، یک دستشویی کامل همراه با سینک سنگی، تلویزیون LED، سیستم صوتی Bose، اثاثی مانند مبل و صندلی و نورپردازی قابل کنترل با مایکروپردازنده اشاره کرد. در هر کابین، 4 الی 6 نفر قادر به زندگی هستند و تخت هایی در بالای صندلی های کابین راننده قرار گرفته است.

در نهایت گفتنی است که Signature 1200 برای هرکسی که خود را عاشق اتومبیل های RV می داند ساخته نشده و این موضوع، از قیمت 925 هزار دلاری آن مشخص است. با این همه، در صورت پرداخت نزدیک به 1 میلیون دلار، مطمئن می شوید به راحت ترین و مجهز ترین RV موجود در بازار دسترسی یافته اید و شاید دیگر لازم نباشد که هیچوقت به خانه تان بازگردید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • pouya s
    pouya s | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶

    فضای داخلی چه باحال، با این بری مسافرت چه شود

  • Heavenly Son
    Heavenly Son | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶

    اگه ما بجای این کشور تو هر کدام از کشور های حاشیه جنوبی خلیج فارس بدنیا آمده بودیم می توانستیم به خرید این محصول زیبا فکر کنیم، افسوس که سی سال پیش ما کجا بودیم اونا کجا، الان ما کجا هستیم اونا کجا هستند، رتبه پاسپورت ایران بین 200 کشور 190 است، و از همه جالب تر داشته باشید 30 بعد باز اونا کجا خواهند بود و باز ما کجاست ???

  • ali-g
    ali-g | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶

    فوق العادست . ادم دپرس میشه اینا رو میبینه

  • Mohammad
    Mohammad | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    جووون عجب چیزیه

  • sd
    sd | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    محشره

مطالب پیشنهادی