ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نایکی کتانی های سفارشی را در کمتر از 90 دقیقه تولید می کند

کمپانی نایکی تولیدکننده لوازم و لباس های ورزشی، طی رویدادی تحت عنوان «Nike Makers' Experience» در شهر نیویورک امکان طراحی سفارشی کتانی را برای مشتریان فراهم کرده است. [digipullqoute place="right"]مدل Presto X به عنوان پایه ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

کمپانی نایکی تولیدکننده لوازم و لباس های ورزشی، طی رویدادی تحت عنوان «Nike Makers' Experience» در شهر نیویورک امکان طراحی سفارشی کتانی را برای مشتریان فراهم کرده است.

مدل Presto X به عنوان پایه طراحی در نظر گرفته شده است

البته کتانی ها بر اساس مدل «Presto X» طراحی خواهند شد و خریداران می توانند رنگ، بافت، نوشته و... روی محصول را به اختیار تغییر دهند. نکته جالب درباره طرح جدید نایکی، آماده شدن سفارش در کمتر از 90 دقیقه است که مدت زمان بسیار کمی بوده و نسبت به سایر پروژه ها (که نیازمند چندین روز هستند) بسیار سریعتر انجام می شود.

به گفته نایکی، مدل Presto X مخصوصاً برای همین پروژه و در دو نوع استاندارد و بدون ساق طراحی شده تا مشتریان و ورزشکاران بتوانند کتانی خود را با استفاده از سیستم های مخصوص طراحی محصول، آن طور که می خواهند سفارشی سازی کنند.

گفتنی است شرکت در رویداد مورد بحث در حال حاضر تنها با دعوتنامه از سوی کمپانی میسر بوده که شامل خانواده کارکنان و همچنین بعضی از اعضای باشگاه «+Nike» خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی