ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل اپلیکیشنی با نام Data Transfer Tool را منتشر کرد که فعلا نمی توانید آن را نصب کنید

نزدیک به یک ماه تا عرضه پرچمدار جدید گوگل با عنوان پیکسل 2 زمان باقی مانده و انگار اهالی مانتین ویو از یکی از برنامه های سیستمی این اسمارت فون پرده برداری کردند. به تازگی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

نزدیک به یک ماه تا عرضه پرچمدار جدید گوگل با عنوان پیکسل 2 زمان باقی مانده و انگار اهالی مانتین ویو از یکی از برنامه های سیستمی این اسمارت فون پرده برداری کردند. به تازگی اپلیکیشن جدیدی به نام Data Transfer Tool در گوگل پلی منتشر شده که فعلا هیچکدام از دیوایس های اندرویدی نمی توانند آن را اجرا کنند.

بخش جالب ماجرا اینجاست در توضیحات برنامه آمده که Data Transfer Tool یک اپ سیستمی بوده و بنابراین به صورت اتوماتیک روی دستگاه ها نصب می شود. اما چون فعلا این اپلیکیشن با تمام تلفن های هوشمند بازار سازگار نیست، بنابراین خیلی ها معتقد هستند که Data Transfer Tool برای گوگل پیکسل 2 تدارک دیده شده است.

شایعات می گویند پیکسل 2 دارای دو نسخه متفاوت بوده و 13 مهر معرفی خواهد شد

البته سال گذشته هم گوگل چنین قابلیتی را برای پیکسل 1 آورده بود. همانگونه که احتمالا می دانید، سیستم عامل اندروید دارای ویژگی است که با آن می توانید بعضی محتویات و اپلیکیشن ها را بین دیوایس های قدیمی و جدید [با استفاده از آداپتور] جا به جا کنید.

اسکرین شاتی که ابتدا برای برنامه وجود داشت، همین تصویر بود که بعدها حذف شد. احتمالا تلفن سمت راست نمایی شماتیک از گوگل پیکسل 2 است.

گوگل پیکسل که اکتبر 2016 عرضه شد، دارای نسخه پیشرفته همین ابزار بود. با این اسمارت فون نه تنها می توانستید محتویات را بین دستگاه های اندرویدی جا به جا کنید، بلکه قابلیت انتقال داده ها بین پیکسل و آیفون به کمک آداپتورهای مخصوصی را هم داشتید.

حالا با توجه به هدف اصلی Data Transfer Tool، می توانیم آن را ورژن بهبود یافته همین ویژگی بنامیم. همچنان مشخص نیست Data Transfer Tool نسبت به ابزار مشابهی که در پیکسل 1 وجود داشت چه تفاوت هایی دارد و احتمالا باید تا اکتبر (مهر-آبان) سال جاری که این اسمارت فون عرضه می شود دست نگه داریم.

بعد از حذف اسکرین شات اولیه، این تصویر جایگزین شد. اسمارت فونی که در عکس میبینید نکسوس بوده و تصیور مربوط به ورژن قدیمی Data Transfer Tool است.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • souran shahkaram
    souran shahkaram | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    جرات داشتن تو اسکرین شات آیفون ۸ یا اس ۸ یا حتی اسنشال رو میذاشتن....

مطالب پیشنهادی