ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیو هوایی جدید از اپل پارک آمفی تئاتر استیو جابز را نشان می دهد [تماشا کنید]

فرآیند ساخت و ساز مقر جدید اپل در کوپرتینو رو به پایان بوده و کمپانی مذکور در حال انجام آخرین ظریف کاری های «آمفی تئاتر استیو جابز» (که مراسم رونمایی از آیفون های جدید در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

فرآیند ساخت و ساز مقر جدید اپل در کوپرتینو رو به پایان بوده و کمپانی مذکور در حال انجام آخرین ظریف کاری های «آمفی تئاتر استیو جابز» (که مراسم رونمایی از آیفون های جدید در آن برگزار می شود) است.

آمفی تئاتر استیو جابز خارج از محوطه ساختمان اصلی قرار دارد

در همین راستا «Duncan Sinfield» که پیش از این نیز ویدیوهایی از اپل پارک منتشر کرده بود، کلیپ جدیدی را با استفاده از ویدیوهای ضبط شده توسط پهپاد تولید کرده که آمفی تئاتر مورد اشاره را در کنار محوطه و ساختمان اصلی مقر اپل نشان می دهد. این سازه که به شکل یک استوانه شیشه ای طراحی شده، 6 متر ارتفاع داشته و خارج از فضای ساختمان دایره ای شکل قرار دارد.

جالب است بدانید که آمفی تئاتر استیو جابز بزرگترین سقف بدون ستون فیبر کربنی دنیا را با مساحت 11148 مترمربع در اختیار داشته و در زیرزمین آن، یک سالن کنفرانس با گنجایش 1000 نفر طراحی شده است.

گفتنی است اپل ساختمان مورد بحث را به رسم یادبود به اسم مدیرعامل سابق نامگذاری کرده که ایده اصلی مقر جدید کمپانی را مطرح کرده بود. لازم به ذکر است که آمفی تئاتر استیو جابز هفته آینده سه شنبه طی مراسم رونمایی از آیفون های جدید افتتاح خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی