ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Equifax از به خطر افتادن اطلاعات شخصی 143 میلیون آمریکایی خبر می دهد

کمپانی Equifax به تازگی اعلام کرده که اطلاعات شخصی 143 میلیون آمریکایی طی سال جاری میلادی به خطر افتاده است. به نظر می رسد هکرها، آسیب پذیریی مهمی را در وب سایت Equifax کشف کرده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

کمپانی Equifax به تازگی اعلام کرده که اطلاعات شخصی 143 میلیون آمریکایی طی سال جاری میلادی به خطر افتاده است. به نظر می رسد هکرها، آسیب پذیریی مهمی را در وب سایت Equifax کشف کرده اند و به کمک آن، نام اشخاص، شماره تامین اجتماعی، تاریخ های تولد، آدرس ها و در برخی موارد، شماره گواهی نامه را به سرقت برده اند.

علاوه بر این، شماره کارت اعتباری حدوداً 209 هزار نفر به همراه مستندات 182 هزار نفر که اطلاعات شناسایی این افراد را شامل می شدند نیز ربوده شده است. اگرچه Equifax شرکتی بین المللی بوده و شعباتی در دیگر کشورها نیز دارد، خبر داده که اطلاعات هیچ شخصی در خارج از خاک آمریکا به سرقت نرفته است.

کمپانی مورد اشاره می گوید این رخنه امنیتی در روز 29 جولای امسال کشف شده و از آن زمان، آسیب پذیری برطرف گشته است. Equifax همچنین وب سایتی اختصاصی برای قربانیان این حمله در نظر گرفته که امکان مشاهده اطلاعات حساب و دسترسی به بیمه سرقت هویت را مهیا می کند.

رخنه های امنیتی، امروزه به اتفاقی معمول تبدیل شده اند اما هنگامی که شماره تامین اجتماعی یا شماره گواهی نامه افراد افشا می شود، این حملات جدی تر گرفته می شوند. در واقع با لو رفتن شماره های تامین اجتماعی، قربانیان ممکن است برای سرقت هویت هدف گذاری شوند. در نهایت Equifax می گوید در حال همکاری با یک شرکت مستقل و فعال در زمینه امنیت سایبری و نیز مراجعه قانونی است تا ابعاد حمله را مورد بررسی قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sedaghat
    sedaghat | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶

    خدا بخیر بکنه

مطالب پیشنهادی