ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن یادگیری زبان Mondly VR برای پلتفرم Daydream عرضه شد

Daydream حالا یک اپلیکیشن زبان دارد که کاربران می توانند به وسیله Mondly VR به آن دسترسی داشته باشند. Mondly VR یکی از اپلیکیشن های واقعیت مجازی اندروید است که اوایل امسال به بازار عرضه ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

Daydream حالا یک اپلیکیشن زبان دارد که کاربران می توانند به وسیله Mondly VR به آن دسترسی داشته باشند. Mondly VR یکی از اپلیکیشن های واقعیت مجازی اندروید است که اوایل امسال به بازار عرضه شد و حالا به طور مشخص برای پلتفرم واقعیت مجازی گوگل تدارک دیده شده است.

تجربه پیش رو قطعاً با پلتفرم Daydream بهتر خواهد بود و با Cardboard گوگل نیز سازگاری کامل دارد. اگر هدست Daydream View و یک تلفن هوشمن سازگار در اختیار ندارید جای هیچ نگرانی نیست؛ شما به راحتی می توانید از Cardboard ها استفاده کنید و دیوایس هوشمندتان را به آن متصل کنید.

مطمئناً این روش برای کسانی که می خواهند این اپلیکیشن را در دنیای واقعیت مجازی نیز تست کنند بسیار کاربردی خواهد بود. با استفاده از Mondly VR می توانید با افراد مجازی داخل اپلیکیشن به مکالمه بپردازید. این کار باعث می شود ضمن قرار گرفتن در محیط به یادگیری سریع تر شما کمک شود و توانایی یادگیری تان نیز بهبود یابد.

این اولین برنامه ای نیست که به شما اجازه می دهد با دیگر افراد صحبت کنید، اما استفاده از واقعیت مجازی سبب می شود تا صحبت کردن تان با شخص دیگری به یک زبان خاص بیش از پیش به واقعیت نزدیک باشد.

Mondly VR دارای بیش از 30 زبان مختلف برای یادگیری از جمله عربی، ژاپنی، چینی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، روسی و... است و کاربر می تواند در محیط هایی چون رستوران قرار بگیرد و یا حتی با شخصیتی در قطار دیدار داشته باشد و با وی به مکالمه بپردازد.

اپلیکیشن فوق سبب می شود تا مدت زبان یادگیری یک زبان جدید به طور چشمگیری از ماه ها به چند دقیقه کاهش یابد. البته شما به معنای واقعی کلمه نمی توانید در عرض چند دقیقه به یک زبان جدید صحبت کنید، اما این برنامه احتمالاً به شما کمک خواهد کرد که کلمات و نکات پایه مکالمه را بسیار سریع تر از روش های دیگر یاد بگیرید.

این برنامه در حال حاضر با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی موجود استو کاربران به راحتی می توانند آن را خریداری کنند. البته این قیمت ثابت نخواهد بود و از 1 اکتبر به بعد قیمت آن به 7.99 دلار افزایش می یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی