ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فید خبری اختصاصی گوگل به صورت جهانی منتشر شد

نزدیک به دو ماه پیش کمپانی گوگل فید خبری اختصاصی اپلیکیشن خود را تحت عنوان Google Feed معرفی کرد و حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، این بخش که ابتدا در دسترس کاربران ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

نزدیک به دو ماه پیش کمپانی گوگل فید خبری اختصاصی اپلیکیشن خود را تحت عنوان Google Feed معرفی کرد و حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، این بخش که ابتدا در دسترس کاربران آمریکا بود به صورت جهانی منتشر شده و دارندگان نسخه اندروید اپ می توانند از آن استفاده کنند.

بنابراین اکنون به کمک این خوراک خبری می توانید راحت تر به مطالبی که دوست دارید دسترسی داشته باشید. در واقع هوش مصنوعی با دنبال کردن فعالیت هایتان در بخش تاریخچه جستجوی گوگل و بقیه سرویس های این کمپانی همانند نقشه یا یوتوب موضوعاتی که به آن ها علاقه مند هستید را جدا کرده و مشخص می کند.

سپس با توجه به این مسئله، محتویات گوناگونی همانند ویدیو یا اخبار را نشان می دهد. همچنین گوگل این امکان را فراهم کرده تا کاربران بتوانند Google Feed را شخصی سازی کرده و در علاقه مندی هایشان تغییراتی بدهند. این ویژگی فعلا برای نسخه اندروید منتشر شده و به زودی شاهد انتشار آن روی ورژن iOS هم خواهیم بود.

احتمالا به علت مشکلات روزهای اولیه عرضه Google Feed و باگ های فراوان، انتشار جهانی این بخش نزدیک به 7 هفته به طول انجامیده است. بد نیست بدانید به علت وجود قسمتی مشابه در شبکه های اجتماعی همانند فیسبوک، بعضی ها این اقدام گوگل را به معنای رقابت مستقیم با آن ها خوانده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶

    هممم من نمیدونستم فقط مال امریکا بوده، من چند ماها دارمش خیلی عالیه

مطالب پیشنهادی