ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 8
تکنولوژی

آیا گلکسی نوت 8 از شکنجه جان سالم به در می برد؟ [تماشا کنید]

حساب کاربری JerryRigEverything در وب سایت یوتوب، به خاطر تست های مقاومت اسمارت فون ها شهرت زیادی برای خود دست و پا کرده و تقریباً هر موبایل تازه ای، شکنجه های وی را پشت سر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

حساب کاربری JerryRigEverything در وب سایت یوتوب، به خاطر تست های مقاومت اسمارت فون ها شهرت زیادی برای خود دست و پا کرده و تقریباً هر موبایل تازه ای، شکنجه های وی را پشت سر می گذارد.

با توجه به اینکه مدتی پیش موبایل مورد انتظار گلکسی نوت 8 به صورت رسمی معرفی شد، JerryRigEverything این بار به سراغ جدیدترین کهکشانی سامسونگ رفته و مقاومت بدنه دستگاه را مورد آزمایش قرار داده است؛ با این همه، استایلوس S Pen مورد آزمایش قرار نگرفته و نمی دانیم چه مقاومتی از خود نشان خواهد داد.

مثل همیشه، تست زیر شامل مقاومت در برابر خط و خش، آتش و خم شدگی می شود و باید گفت که نوت 8، تمام این آزمون ها را با عملکرد قابل قبولی پشت سر می گذارد. به نظر می رسد سامسونگ اطمینان حاصل کرده که نوت 8 هیچ نقطه ضعفی نداشته باشد و حتی با وجود تعبیه سنسورها و پورت های مختلف، به سختی هنگام تست خمیدگی از خود ضعف نشان می دهد که البته با انتظاراتمان از چنین موبایلی سازگاری دارد.

نمایشگر گلکسی نوت 8، در درجه ششم تست خط و خش، دچار آسیب می شود که تقریباً با اکثر موبایل های امروزی برابری می کند و از طرف دیگر، تا 10 ثانیه در برابر شعله مستقیم آتش دوام می آورد پیش از اینکه به صورت دائمی آسیب ببیند. در ادامه، ویدیوی تست مقاومت گلکسی نوت 8 قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Master
    Master | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶

    آخخخخخخ . هربار کاتر میکشید انگار رو مغز من میکشید . حیف اون گوشی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی