ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل وسترن دیجیتال را تهدید به قطع همکاری کرد

اپل به وسترن دیجیتال هشدار داد که در صورت خرید توشیبا دیگر از محصولات آن استفاده نخواهد کرد. در فروردین ماه امسال اخباری مبنی بر تلاش چندین شرکت برای خرید توشیبا منتشر گردید که شامل ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

اپل به وسترن دیجیتال هشدار داد که در صورت خرید توشیبا دیگر از محصولات آن استفاده نخواهد کرد.

در فروردین ماه امسال اخباری مبنی بر تلاش چندین شرکت برای خرید توشیبا منتشر گردید که شامل اپل و فاکسکان هم می شد اما این نام ها موفق به خرید کمپانی مذکور نشدند و در نهایت قرار بر این شد که روز چهارشنبه وسترن دیجیتال توشیبا را به قیمت 18 میلیارد دلار خریداری کند.

خرید توشیبا رقابت در بازار حافظه را از بین می برد

در این میان اپل نگران است که خرید توشیبا باعث از بین رفتن یکی از رقبای قدرتمند وسترن دیجیتال شود چراکه از کمپانی ژاپنی مورد بحث به عنوان اهرمی برای کاهش قیمت محصولات مورد نیازش از رقیب آن استفاده می کرد.

در نتیجه اپل، وسترن دیجیتال را تهدید کرده که در صورت خریداری توشیبا قراردادهای خرید محصولات این شرکت را لغو خواهد کرد. علاوه بر این، اپل پیشنهاد کرده اگر وسترن دیجیتال به عنوان سرمایه‌گذار کوچک در توشیبا عمل کند، به آنها 460 میلیون دلار کمک می کند.

علاوه بر کنسرسیوم وسترن دیجیتال، چندین شرکت دیگر نیز تلاش دارند تا مالکیت توشیبا را به دست بیاورند و این شرکت ژاپنی باید تا پیش از پایان سال مالی جاری یکی از خریداران را انتخاب کند، در غیر این صورت ناچار به گزارش ارزش خالص منفی می شود که به خارج شدن نام این شرکت از بازار سهام توکیو منجر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶

    لعنت به اپل

  • سعید
    سعید | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶

    با اینکه از سیاست اپل خوشم میاد اما اینکارش یه شدت مسخره مگه عهد بوقه که بیایی بقیه تهدید کنی من به جای وسترن دیجیتال بودم تمام تلاشم میکردم این شرکت میخریدم و اپل در چنان منگنه ای میزاشتم که به غلط کردن بیفته

  • mohamadmehdi zakeri
    mohamadmehdi zakeri | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶

    اپل کار درستی کرد

مطالب پیشنهادی