ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس بیشترین سهم از بازار مادربوردهای حرفه ای اینتل را در اختیار دارد

ایسوس که یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تجهیزات و قطعات کامیپوتر و لپ تاپ در دنیا به شمار می رود، به تازگی بیشترین سهم را از بازار مادربوردهای حرفه ای سازگار با پردازنده های ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

ایسوس که یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تجهیزات و قطعات کامیپوتر و لپ تاپ در دنیا به شمار می رود، به تازگی بیشترین سهم را از بازار مادربوردهای حرفه ای سازگار با پردازنده های اینتل به دست آورده است. در ادامه، بیانیه مطبوعاتی ایسوس را در رابطه با دستاورد فوق مطالعه خواهید کرد.

گزارش نشریه معتبر دیجی تایمز در مورد سهم فروش مادربوردها

کمپانی تولید کننده مادربورد ایسوس با فاصه زیاد نسبت به رقبا در تولید مادربوردهای رده بالا بر پایه چیپست های اینتل، 60 درصد بازار را به خود اختصاص داده است. این شرکت در حال حاضر بزرگ ترین فروشنده مادربورد در چین، امریکا، اروپا و خاور میانه است.

این درحالی است که رقیب این شرکت یعنی گیگابایت (Gigabyte) در سال 2016 به علت افزایش قیمت قطعات، ضعیف تر ظاهر شده است و منابع آگاه از صنعت بر این باورند که ایسوس در سال 2018 نیز سهم زیادی بازار را به خود اختصاص خواهد داد.

ایسوس چندین سال پیش این تغییرات را داشته و با توجه به مهیا کردن شرایط برای ورود به جنگ قیمت گذاری در محصول، اکنون وارد فاز جدیدی شده. این برند توجه خود را بر بهبود ذهنیت کاربران، طراحی محصول و کیفیت معطوف ساخته تا بازار را از سمت رده میانه به سمت رده بالا سوق دهد.

ایسوس 70 درصد بازار مادربوردهای X299 را در اختیار دارد

با در نظر گرفتن میزان فروش در پلتفرم های مشخص، ایسوس توانسته 70 درصد از سهم فروش مادربوردهای X299 را با تولید و توزیع سری های ROG و PRIME و TUF به خود اختصاص دهد. این میزان در مادربورد های بر پایه پلتفرم AMD Ryzen نیز بیش از 70 درصد است.

با در نظر گرفتن عرضه نسل جدید پردازنده و پلتفرم اینتل با نام Coffee Lake در ماه اکتبر امسال، ایسوس فصل شلوغی خواهد داشت و احتمالاً میزان عرضه مادربوردهای این شرکت در این فصل بیش از پنج میلیون در سه ماهه پایانی سال 2017 خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی