ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ممنوعیت مردان پراید سوار برای فعالیت به عنوان سرویس مدارس

مدیر کل آمورش و پرورش شهر تهران اعلام کرد که از این رانندگان مرد با خودروی پراید مجاز به کار به عنوان سرویس مدرسه نیستند. بر اساس این تصمیم جدید تنها رانندگان زن آن هم ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

مدیر کل آمورش و پرورش شهر تهران اعلام کرد که از این رانندگان مرد با خودروی پراید مجاز به کار به عنوان سرویس مدرسه نیستند. بر اساس این تصمیم جدید تنها رانندگان زن آن هم به دلیل شرایط مالی می توانند از خودروی پراید برای کار به عنوان سرویس مدرسه استفاده کنند.

عباس علی باقری، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرگزاری ایرنا ضمنا اضافه کرد که به دلیل اینکه اولیای دانش اموزان و مدیران مدارس بانوان را گزینه‌ی مناسبی برای فعالبت به عنوان سرویس مدرسه می دانند، رانندگان زن از چنین تصمیمی معاف هستند و می توانند با خودرو پراید نیز به عنوان سرویس مدرسه فعالیت کنند.

وی ادامه داد که رانندگان مرد باید از این به بعد خودرویی به جز پراید را برای سرویس مدرسه انتخاب کنند.

آموزش و پرورش تهران همچنین از طرح دیگر خود برای تناسب جنسیتی رانندگان با دانش آموزان نیز سخن گفت که البته اظهار شده است که فعلا به دلیل محدودیت های موجود امکان عملی کردن آن به صورت کامل وجود ندارد.

این تصمیمات در راستای برنامه آموزش و پرورش تهران برای ساماندهی به سرویس های مدارس است که این طرح بزرگ شامل نصب جی پی اس، حضور غیاب دانش آموزان، و حتی اطلاع رسانی به والدین از طریق پیامک نیز می شود که البته بخشی از این طرح ها نیز در برخی مناطق به صورت آزمایش در حال اجرا هستند.

حال در مرحله ی بعدی این طرح که رانندگان مرد را از فعالیت با خودروی پراید منع می شوند و پس از آن نیز قرار است تا به تمامی خودروهایی که به عنوان سرویس مدرسه شناخته می شوند برچسب و نشان ویژه ای داده شود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

    خوب بیاد زن ها بفرستیم سرکار واسه شوهر و بچه ها کار کنه و پول در بیاره

  • تکنولوژی برتر
    تکنولوژی برتر | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

    جواد جان دروغ نمیگم که خودت فک کن ببین خدایی مرد بدخت صبح میره تا شب داره حمالی میکنه آخر شبم میاد زنه توقع داره ضرفارم براش بشوره نیست خیلی نشسته تو خونه خسته شده باید کمکشم کنه بیچاره یا میره سرکار فک کردی واسه کمک خرج شوهره میره نه بخدا واسه رقم به رقم پوشیدنش میره واسه بزک دوزک سر خیابونش میره من با اون بیست درصد که واقعا محتاج کار کردن هستن کار ندارم با اون هشتاد درصد دیگه کار دارم که شوهراشون نذاشته آب تو دلشون تکون بخوره هوا برشون داشته هم مهریرو میخوان هم کارو میخوان واسه جیب خودشون نه خانواده هم حقوق مساوی میخوان خوب توهم زدن دیگه.

  • pouya s
    pouya s | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

    یادش بخیر ابتدایی با سرویس میرفتم بعد سرویس سال سومم پیرمردی بود که یه جیپ آهو (چروکی) داشت. اونوقت پراید تازه اومده بود کم بود

  • javad
    javad | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

    تکنولوژی برتر....خوب مرد سالاریا....???

  • تکنولوژی برتر
    تکنولوژی برتر | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

    اگه قراره اینجور با مردا مساوی باشن باید مهریه برداشته شه باید زنی که میخواد بچه دار بشه حق کارکردن نداشته باشه یا کلا نباید بچه دار بشه بعد ول کن بره اینور انورو سرکار که یه مملکتو به فنا بده والا دیگه از قدیمم زن مسئول این چیزا بوده دیگه اگه قراره زن کار کنه نباید واسه جیب خودش باشه باید اون موقع مرد بشینه خونه بخوره بخوابه کارای خونرو هم انجام میده زنم وظیفشه پول خرجو مخارجو دربیاره والا دیگه خودشونو مسخره کردن با این طرح های صد من یه غازشون.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی