ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازاریابی

وزیر ارتباطات از توقف ارسال پیامک های تبلیغاتی مزاحم خبر می دهد

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات که در شبکه اجتماعی اینستاگرام حضور نسبتاً فعالی دارد، این بار موضوع پیامک های تبلیغاتی را در صفحه شخصی خود مطرح کرده و از ساماندهی فضای مجازی برای فعالیت ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات که در شبکه اجتماعی اینستاگرام حضور نسبتاً فعالی دارد، این بار موضوع پیامک های تبلیغاتی را در صفحه شخصی خود مطرح کرده و از ساماندهی فضای مجازی برای فعالیت کسب و کارها خبر داده است.

جهرمی ضمن اشاره به مزاحمت پیامک های تبلیغاتی برای آرامش حریم خصوصی مردم، اظهار داشت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حالا پس از ساماندهی پنل های ارسال پیامک انبوه، با ارسال اینگونه پیامک ها توسط شماره های عادی مواجه شده که نیازمند رسیدگی خواهد بود.

وی همچنین عنوان کرد که تبلیغات اجباری از طریق پیامک، روی ذهن مخاطب اثر منفی گذاشته و صاحبان کسب و کارها باید به حریم خصوصی مردم احترام بگذارند. وزیر ارتباطات همچنین در ادامه پست اینستاگرامی خود گفت:

به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ شد که با تمام توان جلوی مزاحمت برای مردم را بگیرد و راهکاری نیز برای کسب و کارها که نیازمند بهره‌گیری از این فضا هستند را بیابد. بزودی سامانه ای برای دریافت گزارش های آنلاین شکایات مزاحمت ها و توقف سریع آنها راه خواهیم انداخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • سینا سین
    سینا سین | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶

    من که داشتم دیونه میشدم ،روزی ۱۰۰ تا پیام میومد بعد اپلیکیشن هدهد رو نصب کردم همه پیامای تبلیغاتی رو خودش بلاک میکنه .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی