ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت موبایل جدید شیائومی Mi MIX 2 مشخص شد

امروز شیائومی جدیدترین پرچمدار خود، Mi MIX 2 را در چین معرفی کرد و حالا قیمت این اسمارت فون مشخص شده است. این موبایل در دو مدل عرضه می گردد؛ یک نسخه معمولی با 6 ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۲۱

امروز شیائومی جدیدترین پرچمدار خود، Mi MIX 2 را در چین معرفی کرد و حالا قیمت این اسمارت فون مشخص شده است.

این موبایل در دو مدل عرضه می گردد؛ یک نسخه معمولی با 6 گیگابایت رم و یک نسخه ویژه یا Special Edition بهره مند از رم 8 گیگابایتی. مدل اول با 3 ظرفیت مختلف حافظه داخلی ارائه می گردد: نسخه 64 گیگابایت با قیمت 506 دلار، 128 گیگابایت با قیمت 552 دلار و 256 گیگابایت با قیمت 614 دلار به بازار عرضه خواهند شد. همچنین مدل Special Edition این اسمارت فون نیز تنها با حافظه داخلی 128 گیگابایت و قیمت 720 دلار ارائه می گردد.

همان طور که در خبرها خواندید، بدنه نسخه معمولی این تلفن هوشمند از سرامیک به همراه قاب فلزی ساخته شده اما در ساخت بدنه نسخه ویژه از سرامیک یکپارچه استفاده شده و روی لبه های سنسور دوربین و اسکنر اثر انگشت این نسخه روکش طلا به کار رفته است.

نمایشگر موبایل جدید این شرکت، 5.99 اینچ بوده و چیپست اسنپدارگون 835 در آن تعبیه شده. باتری مورد استفاده نیز 3400 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

قرار است نسخه معمولی Mi MIX 2 در رنگ مشکی و نسخه ویژه در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شوند. هنوز اطلاعی از زمان عرضه در دست نیست ولی انتظار می رود مشابه Mi MIX که در سال گذشته معرفی شد، موبایل جدید نیز در یک ماه آتی به بازار عرضه گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

    چقدر میتچنین قانع باشین دمتون گرم ???⁦❤️⁩

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی