ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمونه تصاویر رسمی ثبت شده با شیائومی Mi MIX 2 منتشر شدند

کمپانی چینی شیائومی امروز از دو تلفن هوشمند «Mi MIX 2» و «Mi Note 3» رونمایی کرد که هردو مدل از دوربین به کار رفته در پرچمدار «Mi 6» بهره می برند با این تفاوت ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

کمپانی چینی شیائومی امروز از دو تلفن هوشمند «Mi MIX 2» و «Mi Note 3» رونمایی کرد که هردو مدل از دوربین به کار رفته در پرچمدار «Mi 6» بهره می برند با این تفاوت که می نوت 3 ماژول دوگانه را کاملاً در اختیار داشته اما می میکس 2 تنها یکی از لنزها را به کار گرفته است.

دوربین Mi Mix 2 ساخت سونی است

موبایل بدون حاشیه Mi Mix 2 با یک سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی (که در واقع ماژول اصلی دوربین می 6 است) از توانایی خوبی در ثبت تصاویر در نور کم برخوردار بوده و نسبت به نسخه اول خود، از پیکسل های بزرگتر 1.25 میکرونی بهره می برد.

لازم به ذکر است که سنسور مورد بحث با کد «IMX386» ساخت سونی بوده و به لرزشگیر اپتیکال دست چهار محوره مجهز شده است. در ادامه تصاویر ثبت شده با موبایل مورد بحث را که کمپانی شیائومی به صورت رسمی منتشر کرده، مشاهده می کنید:

گفتنی است می میکس 2 با نمایشگر تمام صفحه 18:9 و چیپست اسنپدراگون 835، در چهار مدل 64، 128و 256 گیگابایتی و 128 گیگابایتی ویژه با قیمت های 506، 552، 614 و 720 دلار به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • حمید حجت
    حمید حجت | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

    از ایفون ۱۰ ک قشنگتره انصافا

  • sina.z
    sina.z | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

    @شکور حسین
    نه فکر نکمم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی