ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی احتمالاً یک موبایل با دو ماژول دوربین دوگانه را در دست توسعه دارد

بر اساس شایعاتی که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده، به نظر می رسد کمپانی هوآوی در حال توسعه موبایل جدیدی با اسم رمز «Rhone» است که به دو ماژول دوربین دوگانه، یکی در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

بر اساس شایعاتی که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده، به نظر می رسد کمپانی هوآوی در حال توسعه موبایل جدیدی با اسم رمز «Rhone» است که به دو ماژول دوربین دوگانه، یکی در پنل پشتی و دیگری برای ثبت سلفی مجهز شده است.

البته پیش از این موبایل هایی مانند «Gionee S10» و «Alcatel Flash» نیز با دو دوربین دوگانه روانه بازار شده اند، اما Rhone نخستین تجربه هوآوی برای ساخت یک اسمارتفون با چهار لنز دوربین خواهد بود.

علاوه بر دوربین های دوگانه، اطلاعات موجود حاکی از حضور چیپست هشت هسته ای کایرین 659 (مشابه تلفن Nova 2) و باتری 3240 میلی آمپری نیز هستند که تا اینجای کار، تمام جزئیاتی است که از Rhone در اختیار داریم.

موبایل Rhone از چیپست کایرین 659 استفاده خواهد کرد

لازم به ذکر است که پیش از این تصور می شد پرچمدار بعدی هوآوی یعنی «Mate 10» با دو ماژول دوربین دوگانه به بازار معرفی خواهد شد که حالا با انتشار اخبار جدید و همچنین اطلاع از حضور چیپست کایرین 970 در میت 10، می توان گفت هوآوی استفاده از ترکیب دوربین مورد بحث را به محصولات بعدی خود اختصاص داده است.

همچنین گفتنی است مدل «Mate 10 Pro» نیز احتمالاً به دلیل بهره گیری از نمایشگر تمام صفحه و حاشیه های اندک، از ماژول دوربین دوگانه سلفی بی بهره بوده و تلفن Rhone، به احتمال فراوان سری جدیدی از محصولات هوآوی (یا برند Honor) را آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • souran shahkaram
    souran shahkaram | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

    دوربین های دوگانه ای که لنز دومشون مونوکروم باشه به درد نخورن

  • Aminpouyan
    Aminpouyan | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

    پرچمت بالاست

مطالب پیشنهادی