ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ انتشار رسمی watchOS 4 مشخص شد

اپل دقایقی پیش و در جریان مراسم رونمایی از آیفون های جدید اعلام کرد که نسخه چهارم سیستم عامل اپل واچ موسوم به watchOS، در تاریخ 19 سپتامبر (برابر با 28 شهریور ماه) منتشر می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۲:۱۴

اپل دقایقی پیش و در جریان مراسم رونمایی از آیفون های جدید اعلام کرد که نسخه چهارم سیستم عامل اپل واچ موسوم به watchOS، در تاریخ 19 سپتامبر (برابر با 28 شهریور ماه) منتشر می شود. watchOS 4 همزمان با عرضه نسل سوم اپل واچ (که حالا به ارتباط LTE مجهز شده) به دست علاقه مندان به ساعت های هوشمند اپل می رسد.

watchOS 4 نخستین بار در ماه ژوئن و در جریان رویداد WWDC اپل معرفی شد، اما جزئیات زیادی از قابلیت های جدیدش در اختیار شرکت کنندگان در مراسم قرار نگرفت. با این وجود اپل امروز از ارائه قابلیت هایی جدید برای پایش ضربان قلب، واچ فیس های تازه و همچنین قابلیت هایی تازه برای سیری و ارتقای امکانات ردیابی سلامتی در این نسخه از سیستم عامل خبر داد.

به گفته جف ویلیامز، مدیر عملیاتی ارشد اپل، اپل واچ در حال حاضر محبوب ترین ابزار پایش ضربان قلب در دنیاست و حالا در آخرین نسخه watchOS می تواند ضربان قلبتان را روی واچ فیس ها به طور زنده نشان بدهد.

وقتی که اپلیکیشن پایش ضربان قلب را باز می کنید، اپل واچ می تواند ضربان قلب عادی و ضربان شما هنگام بازگشت از فعالیت به حالت استراحت را به نمایش بگذارد؛ دو شاخص که می توانند نمایانگر وضعیت سلامتی تان باشند. همچنین اپل واچ حالا می تواند زمانی که به میزان کافی ورزش کردید، یا اگر در صورت فعالیت شدید ضربان قلبتان به بیشتر از حد نرمال رسید، این موضوع را با ارسال نوتیفیکیشن به اطلاع تان برساند.

آقای ویلیامز همچنین در ادامه صحبت هایش از راه اندازی مرکزی جدید به نام Apple Heart Study خبر داد که قرار است برنامه های آینده اپل در خصوص ارائه محصولات سلامتی را دنبال کند. اپل می خواهد که با استفاده از داده های ضربان قلب کاربران، برای تشخیص فعالیت های غیر عادی قلب به کمک پزشکان و محققان بیاید.

بد نیست بدانید که اپل واچ می تواند ضربان قلب کاربرانش را با دقت 97 درصد پایش کند، هر چند که هنوز رسما برای تشخیص بیماری های قلبی استفاده نمی شود.

مطالب پیشنهادی