ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه جدید Apple TV معرفی شد؛ رزولوشن 4K و رم 3 گیگابایتی

اپل از ست آپ باکس مورد انتظار خود به نام «Apple TV» رونمایی کرد. محصول مورد بحث (همان طور که قبلاً در شایعات آمده بود) امکان پخش فیلم و برنامه های تلویزیونی با کیفیت «4K ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۲:۲۷

اپل از ست آپ باکس مورد انتظار خود به نام «Apple TV» رونمایی کرد. محصول مورد بحث (همان طور که قبلاً در شایعات آمده بود) امکان پخش فیلم و برنامه های تلویزیونی با کیفیت «4K Ultra HD» را داشته، و کمپانی سازنده را وارد رقابت با محصولات Roku، آمازون و کروم کرده است.

اپل TV همچنین از فناوری های تصویری «Dolby Vision» و «HDR10» پشتیبانی کرده که در صورت اتصال به تلویزیون مناسب، رنگ های زنده تر و تصاویر شفاف تری را ارائه خواهد کرد.

سخت افزار به کار رفته در نسل جدید ست آپ باکس اپل نیز ارتقا یافته و حالا از پردازنده «A10X Fusion» (مشترک با آیپد پرو) و رم 3 گیگابایتی بهره می برد و قادر است تصاویر 4K را با نرخ 60 فریم در ثانیه پردازش نماید.

لازم به ذکر است که رابط کاربری Apple TV جدید نیز دستخوش تغییراتی شده و برای سازگاری با رزولوشن 4K بهینه سازی شده است. همچنین محصول مورد بحث از ریموت کنترل تازه ای (مجهز به سیری) بهره برده و بنا بر اظهارات کمپانی، استودیوهای بزرگ هالیوودی وظیفه تأمین محتوای 4K مناسب را برای آن به عهده خواهند داشت.

گفتنی است ست آپ باکس جدید اپل از ده روز آینده، در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی با قیمت های 179 و 199 دلار به فروش خواهد رسید که البته پیش فروش آن از روز جمعه آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohamad seraj
    mohamad seraj | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

    عالی

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

    اینجا بالای دو میلیون میشه

مطالب پیشنهادی