ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان پاک کردن پیام ها در آخرین نسخه بتای واتس اپ رویت شد

به دنبال پیام رسان هایی چون تلگرام، وی چت و وایبر، تیم واتس اپ هم تصمیم گرفته که امکان پاکسازی کامل پیام ها را به قابلیت های اپلیکیشن خود اضافه کند. به لطف این قابلیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۹

به دنبال پیام رسان هایی چون تلگرام، وی چت و وایبر، تیم واتس اپ هم تصمیم گرفته که امکان پاکسازی کامل پیام ها را به قابلیت های اپلیکیشن خود اضافه کند. به لطف این قابلیت می توانید پیش از آن که طرف مقابل پیام ارسالی شما را بخواند، آن را به طور کامل از پنجره مکالمات تان حذف نمایید.

به گزارش WABetaInfo قابلیت یادشده هنوز مراحل تست خود را در نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن پشت سر می گذراند، بنابراین هنوز تمام کاربران به آن دسترسی ندارند. با این حال جمع محدود تسترها و اینسایدرهایی که شانس تجربه آن را داشته اند از عملکرد خوب و بی نقص این قابلیت در پاکسازی پیام ها خبر داده اند.

قابلیت حذف پیام هنوز مراحل تست خود را در نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن پشت سر می گذراند

نکته بسیار عالی در مورد حذف پیام ها اینجاست که طبق اسکرین شات های تهیه شده توسط WABetaInfo، پیام های پاک شده در نوتیفیکیشن سنتر اندروید و iOS هم به نمایش در نمی آیند. گفتنی است که شایعات پیرامون امکان حذف پیام ها در واتس اپ نخستین بار در ماه ژوئن پدیدار شدند، زمانی که جمعی از کاربران تیزبین این پیام رسان توانستند که نشانه هایی از حضور این قابلیت را در کدنویسی های واتس اپ مشاهده نمایند.

البته بد نیست این را هم بدانید که قابلیت حذف پیام ها یا Delete for everyone پیش از این در یکی از نسخه های بتای واتس اپ در ویندوزفون هم رویت شده بود، بنابراین این موضوع می تواند نشانه ای باشد برای این که به زودی در پلتفرم های iOS و اندروید نیز بتوانیم به آن دسترسی داشته باشیم. البته هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای آمدن این قابلیت به نسخه های پایدار واتس اپ مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی