ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گسترش مراکز خدمات پس از فروش هوآوی در سراسر کشور

پیشتر در خبرها خواندید که هوآوی برای راحت تر کردن حال کاربران ایرانی خود اقدام به راه اندازی دفاتر خدمات پس از فروش مستقیم در کشور کرده. حالا این شرکت با انتشار بیانیه ای از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۵۵

پیشتر در خبرها خواندید که هوآوی برای راحت تر کردن حال کاربران ایرانی خود اقدام به راه اندازی دفاتر خدمات پس از فروش مستقیم در کشور کرده. حالا این شرکت با انتشار بیانیه ای از افزایش شمار این مراکز در ایران خبر داده.

از شما دعوت می کنیم متن بیانیه خبری هوآوی در این باره را از نظر بگذرانید.

شرکت هوآوی این افتخار را دارد که به‌ منظور کاهش فاصله‌ی فیزیکی و زمانی با مشتریان، اقدام به راه‌اندازی مراکز خدمات پس از فروش در اقصی نقاط کشور کرده و  تا به امروز 29 مرکز خدمات هوآوی را به بهره‌برداری رسانده است.

راهبرد شرکت هوآوی در گسترش شبکه خدماتی خود، استفاده از نیروهای بومی، اشتغال‌ زایی، آموزش و به‌روزرسانی مداوم دانش فنی نیروها است. در حال حاضر شرکت حامی، ۷۰ درصد از تعمیرات را در همان روز و بیش از ۹۹٫۹ درصد را ظرف ۷۲ ساعت انجام می‌ دهد.

۷۰ درصد تعمیرات در روز اول انجام می شوند

گفتنی است خدمات پس از فروش موبایل و تبلت به طور انحصاری در اختیار شرکت حامی است و مراکز فعال این شرکت از زمان راه‌ اندازی تاکنون به‌ طور میانگین ماهانه به بیش از سه‌ هزار نفر از مصرف‌ کنندگان این برند خدمات ارائه کرده‌ اند.

گسترش ‍شبکه خدمات پس از فروش جهت دسترسی راحت مشتریان به نزدیک ‌ترین مرکز خدمات تخصصی هوآوی و همچنین افزایش سرعت در ارائه خدمات، به‌عنوان دو استراتژی اصلی برند هوآوی تعیین شده است و ما تلاش می‌ کنیم با استفاده از تمامی امکانات خود شرکت حامی را در رسیدن به این اهداف پشتیبانی کنیم.

شرکت حامی یک شرکت پیشرو و مستقل است که بدون دخالت در حوزه واردات و توزیع و فروش محصولات، تنها به ارائه خدمات پس از فروش به‌طور تخصصی و متمرکز می‌پردازد تا عادلانه‌ ترین سرویس را به مشتریان خود ارائه کند. این شرکت از تیمی حرفه‌ای شامل متخصصان و کارشناسان خبره که تجربه کار با شرکای بین‌ المللی را نیز دارند، تشکیل شده و به دنبال ارتباطی مؤثر با مصرف‌کنندگان است.

طبق گفته آقای حمید شاهرخ نیا مدیر سرویس ایران شرکت هوآوی ،شرکت «حامی» رضایت مصرف‌ کنندگان را در صدر اولویت‌های خود قرار داده‌ و تاکنون بالاتر از 100 مرکز جمع‌آوری محصول (Collection Point) در اختیار دارد که این مراکز، محصولات دارای ایراد فنی را از دورترین مناطق کشور به نزدیک ‌ترین مرکز سرویس حامی برای ارائه خدمات و تعمیرات، منتقل می‌ کنند.

حامی همچنین برای افزایش سرعت و کیفیت خدمات خود، با افتخار توانسته است سرویس QRS را که شامل سرویس و خدمات سریع و جزئی است، در مراکز جمع‌آوری محصول ارائه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • میثم ام آر
    میثم ام آر | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶

    منم اخیرا مجاب شدم از محصولات هواوی استفاده کنم و حقیقتا راضیم . نسبت به امکانات و خدماتی که ارایه میده قیمت خیلی مناسب در کنار کیفیت رو داره و دیدگاه منو خیلی تغییر داده

  • .
    . | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

    تازه موضوع اینکه ارزش خرید بالایی دارند نسبت رقیباشون و رابط کاربری مناسبی هم نسبت به مابقی داره

  • تکنولوژی برتر
    تکنولوژی برتر | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

    عزیزم هرچیزی ارزش و لیاقت میخواد شما عاقل بودی رفتی از شرکتی گوشی خریدی که میدونستی نمایندگی داره و به مشتریاش احترام میذاره نتیجشم دیدی خداروشکر.

  • sahand shabanloei
    sahand shabanloei | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

    سیب گاز زده هم یاد بگیره !!!

  • ali_unique
    ali_unique | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

    باید بگم واقعا دمشون گرم رفتم گوشیم مشکل پیدا کرده بود اینقدر به خوبی حرف می زدند کع انگار کل فروشگاه مال خودته خیلی راحت گوشیمو بعد دو روز درست کردند و بهم دادند واقعا دمشون گرم من که رفتم شعبش تو اصفهان خیابان فردوسی ساختمان ۵۰۰ بود

مطالب پیشنهادی