ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راک استار نظر سنجی جدیدی را در رابطه با Red Dead Redemption 2 برگزار می کند

راک استار به تازگی نظرسنجی جدیدی را در مورد پروژه محبوب در دست ساخت خود یعنی Red Dead Redemption 2 منتشر کرده است. قسمت قبلی از این سری، با عرضه در سال 2010، به یکی از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

راک استار به تازگی نظرسنجی جدیدی را در مورد پروژه محبوب در دست ساخت خود یعنی Red Dead Redemption 2 منتشر کرده است. قسمت قبلی از این سری، با عرضه در سال 2010، به یکی از موفق ترین عناوین نسل گذشته بازی های ویدیویی تبدیل شد.

سال گذشته، سرانجام ساخت قسمت دوم این مجموعه بعد از هفت سال توسط راک استار تایید شد. این بازی در ابتدا برای عرضه در پاییز سال جاری زمان بندی شده بود، اما راک استار، بازی را  برای افزایش کیفیت فنی بیشتر، تا اوایل سال آینده میلادی تاخیر زد.

لازم به ذکر است که از زمان انتشار اولین تریلر از Red Dead Redemption 2، راک استار هیچگونه اطلاعت مشخصی را از این عنوان منتشر نکرده است. البته به نظر می رسد که تبلیغات و بازاریابی های  مربوط به این بازی در حال آغاز شدن است.

یکی از اولین اقدامات در این زمینه، برگزاری نظرسنجی جدیدی از جانب راک استار در رابطه با این بازی محسوب می شود. طی این نظر سنجی، سوالاتی مبنی بر چگونگی آشنایی هواداران  با قسمت دوم Red Dead Redemption و یا تمایل یا عدم تمایل آن ها نسبت به پیش خرید این بازی، پرسیده شده است.

به نظر می رسد که با نزدیک شدن به سال آینده میلادی، اطلاعات منتشر شده از این بازی نیز افزایش یابد، مراسمی مانند «رویداد پلی استیشن» در ماه دسامبر سال جاری نیز، زمان مناسبی برای انتشار یک تریلر از بازی خواهد بود.

به نظر می رسد که راک استار در آینده نزدیکی، قصد جذب توجهات به بازی مورد انتظار خود را خواهد داشت و علاقه مندان بزودی اطلاعات بیشتری را از یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال آینده میلادی، دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • یوحنا
    یوحنا | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

    یکی بگه کجا دارن نظر سنجی میکنن ما هم نظر بدیم

مطالب پیشنهادی