ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمریکایی منفور، مارتین شکرلی یک راست به زندان رفت

مارتین شکرلی که در آمریکا به «داداش دارویی» شهرت دارد، همان شخصی است که داروی 13.5 دلاری را به مردم 750 دلار فروخت. او همان کسی است که از منابع شرکتی که قبلا در آن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

مارتین شکرلی که در آمریکا به «داداش دارویی» شهرت دارد، همان شخصی است که داروی 13.5 دلاری را به مردم 750 دلار فروخت. او همان کسی است که از منابع شرکتی که قبلا در آن کار می کرد استفاده کرده بود تا خود را بالا بکشد، صرف نظر از ضرری که به باقی سهامداران وارد می کند. او همچنین کسی است که دامین با نام خبرنگارانی که علیه او گزارش تهیه کرده اند خریده و در دامینی با نام آن ها، تحقیرشان کرده و قیمت گزافی هم برای فروش دامین به خبرنگاران پیشنهاد داده.

در دادگاهی که ساعاتی پیش برگزار شد، شکرلی «خطری برای جامعه» خوانده شد و از همین سو وثیقه 5 میلیون دلاری وی باطل شد و او یک راست به زندان رفت.

وی ماه گذشته به جرم کلاه برداری به زندان محکوم شد اما با وثیقه ای 5 میلیون دلاری آزاد بود. اما بازگشت شکرلی به دادگاه داستان جالبی دارد. او چند روز پیش در پست فیسبوکی خود از تمامی دنبال کنندگانش درخواست کرد که در ازای 5 هزار دلار جایزه، یک تار مو از هیلاری کلینتون را به او تحویل دهند.

قاضی نیویورکی، کیو ماتسوموتو این اقدام شکرلی را «فراخوان برای حمله» به کلینتون اعلام کرد و رای دادگاه نیز مشخص شد. البته شکرلی بعدا از دادگاه و قاضی بابت پست فیسبوکی خود عذرخواهی کرد و در نامه اش این اقدام را تلاشی نادرست در زمینه شوخی اعلام کرد.

اگر اطلاعات زیادی در مورد شکرلی ندارید، توصیه می کنیم که گزارش «مارتین شکرلی، منفورترین فرد آمریکایی کیست؟» را که خلاصه ای از اقدامات عجیب او در آن آمده است را مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • thelastofus
    thelastofus | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶

    بهتر همون بهتر که بره زندان
    رپ دانشمندی که فلج اطفال رو کشف کرد رایگان در اخبار جهان گذاشت افرادی هم مثل این دارو رو برای بیمارن چند صد برابر میکنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی