ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل برندگان جوایز Material Design Awards سال 2017 را اعلام کرد

گوگل به رسم هر ساله، امروز برندگان جوایز Material Design Awards سال 2017 را اعلام کرد. غول موتورهای جستجو با برگزاری این رویداد هر سال بهترین اپلیکیشن های اندروید، iOS و تحت وبی که از المان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

گوگل به رسم هر ساله، امروز برندگان جوایز Material Design Awards سال 2017 را اعلام کرد. غول موتورهای جستجو با برگزاری این رویداد هر سال بهترین اپلیکیشن های اندروید، iOS و تحت وبی که از المان های طراحی متریال در محصولات شان استفاده کرده اند را در 4 دسته برگزیده و از آن ها با یک تندیس ویژه قدردانی می کند.

در جوایز Material Design Awards امسال هم چهار اپلیکیشن به عنوان بهترین اپلیکیشن های دارای طراحی متریال برگزیده شده اند که در ادامه آن ها را با هم مرور می کنیم:

بهترین نماینده برند: اپلیکیشن Blinkist از تیم Blink Labs GmbH

به اعتقاد گوگل، اپلیکیشن Blinkist توانسته که با ترکیبی از تایپوگرافی، طراحی آیکن ها و حرکت و انیمیشن نماینده بسیار خوبی برای هویت برندش باشد. گوگل Blinkist را برای کاربرپسندی، استفاده درست از فضاهای خالی و به کارگیری فونت های ساده و خوانا ستایش کرده که در مجموع تجربه لذت بخشی از مطالعه را برای کاربران فراهم می کند.

بهترین تعامل: اپلیکیشن Eventbrite Organizer از تیم Eventbrite

معیارهای گوگل برای انتخاب این اپلیکیشن ساختار ساده و شفاف و ناوبری آسان بوده که باعث شده مدیریت رویدادها در آن، از مرحله خلق تا رسیدن به انتها به سادگی انجام بگیرد. گوگل به طور ویژه Eventbrite Organizer را به خاطر پشتیبانی خوب از انواع رویدادها و ایجاد ساختاری که کمتر موجب گیج شدن کاربران می شود ستایش کرده است.

بهترین سازگاری پلتفرم: اپلیکیشن NPR One از تیم NPR

دلیل انتخاب NPR One از سوی گوگل مالتی پلتفرم بودن این اپلیکیشن بوده و این که هم با موبایل، هم با ساعت های هوشمند و هم با خودرو و وسایل هوشمند خانه سازگاری کامل دارد و وظایفش را در تمامی این پلتفرم ها به نحو احسن انجام می دهد.

جایزه نوآوری: اپلیکیشن momondo از تیم momondo

دلیل انتخاب اپلیکیشن momondo توسط گوگل چیزی نبوده جز نوآوری ای که در طراحی UI و به کارگیری المان های طراحی متریال به خرج داده است. به اعتقاد گوگل، استفاده خوب از انیمیشن و حرکت و المان های طراحی متریال در momondo به ساخت اپلیکیشنی منتهی شده که کاربر می تواند از حضور در آن و جستجوی موارد دلخواهش لذت کافی را ببرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی