ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Bose هدفونی مجهز به دستیار گوگل می سازد

با توجه به گزارش های تازه، کمپانی Bose مشغول توسعه یک هدفون تازه است که از دستیار صوتی گوگل اسیستنت بهره مند شده اند. این هدفون تازه که QuietComfort 35 II نامیده می شود، مدل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

با توجه به گزارش های تازه، کمپانی Bose مشغول توسعه یک هدفون تازه است که از دستیار صوتی گوگل اسیستنت بهره مند شده اند. این هدفون تازه که QuietComfort 35 II نامیده می شود، مدل ارتقایافته QuietComfort 35 خواهد بود و بنابر اطلاعات افشایی، از دکمه فیزیکی «اکشن» بهره می برد که با نگه داشتن آن، امکان صحبت با دستیار گوگل مهیا می شود.

گفته می شود این هدفون، یکی از محصولات سری Bisto خواهد بود؛ دسته بندی جدیدی از محصولات که آلفابت قصد پشتیبانی از آنها را طی آینده نزدیک دارد، قبلاً هم شنیده بودیم که این محصولات، در واقع هدفون ها و ایرباد های سازگاری با گوگل اسیستنت هستند.

این موضوع نشان می دهد که کمپانی گوگل برای همکاری با تولیدکنندگان صوتی شخص ثالث آماده شده است و می خواهد اکوسیستمی برای هوش مصنوعی خود فراهم آورد؛ با این همه مشخص نیست که QuietComfort 35 II یکی از همان سه دیوایس سری Bisto خواهد بود که در ماه آگوست اسامی رمزشان را در خبرها شنیدیم یا خیر.

درست مثل مدل فعلی، QuietComfort 35 II در دو رنگ مشکی و نقره ای عرضه می شود و از منظر طراحی، تفاوت فاحشی با مدل پیشین نخواهد داشت؛ البته به جز همان دکمه مخصوص اکشن. انتظار می رود این هدفون قیمتی برابر با 350 دلار داشته باشد اما مشخص نیست که می توانیم شاهد معرفی آن در مراسم 12 مهرماه گوگل باشیم یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی