ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرح مفهومی گلکسی اس 9، موبایلی آینده نگرانه را تصویر می کند [تماشا کنید]

موبایل گلکسی اس 9 سامسونگ قرار نیست تا نیمه نخست سال 2018 به بازار می آید، اما اخیراً طرحی مفهومی از این اسمارت فون در فضای مجازی منتشر شده است. باید در نظر داشت که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

موبایل گلکسی اس 9 سامسونگ قرار نیست تا نیمه نخست سال 2018 به بازار می آید، اما اخیراً طرحی مفهومی از این اسمارت فون در فضای مجازی منتشر شده است. باید در نظر داشت که این طرح، توسط اشخاص ثالث فراهم شده و ارتباطی به طراحی رسمی ندارد. طرح مورد اشاره توسط کانال یوتوبی DBS DESIGNING منتشر شده که هر از چندی، چنین طرح هایی منتشر می کند.

DBS DESIGNING گلکسی اس 9 سامسونگ را موبایلی بدون حاشیه تصور می کند که تا حدودی به اس 8 شباهت دارد. پورت USB-C در بخش پایینی تعبیه شده و در کنار آن، دریچه های اسپیکر و جک 3.5 میلی متری هدفون هم به چشم می خورد. به نظر می رسد بدنه از جنس فلز و شیشه است و نمایشگری تماماً بدون حاشیه دارد؛ هرچند که بخش کوچکی در بالا، میزبان سنسورهای مختلف است.

این دستگاه همراه با دکمه های روی صفحه توسعه می یابد که مشابه شان را در گلکسی اس 8 نیز دیده ایم. افزون بر این ها، طرح مورد اشاره نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن QHD+ را متصور می شود و اسکنر اثر انگشت داخل نمایشگر تعبیه شده است. البته فعلاً انتظار می رود این تکنولوی تا پیش از نیمه دوم 2018 راهش را به موبایل های هوشمند باز نکند و بنابراین، احتمالاً باید مجدداً منتظر یک اسکنر اثر انگشت در گلکسی اس 9 باشیم.

اندروید اوریو به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب است و بنابر اطلاعات منابع، باید منتظر حافظه رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشیم. از دیگر مشخصات دستگاه می توان به باتری 3600 میلی آمپر ساعتی و دو سنسور 18 مگاپیکسلی در پشت بود. در بخش جلویی نیز، دوربینی 13 مگاپیکسلی یافت می شود. اگرچه این طرح، تا حد زیادی ممکن است به واقعیت نزدیک باشد و بسیار آینده نگرانه به نظر می رسد، اما هنوز تا عرضه این دستگاه زمان زیادی باقی مانده و به احتمال فراوان، تفاوت های مهمی با طرح DBS DESIGNING خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • محمد حسن
    محمد حسن | ۲۶ شهریور ۱۳۹۶

    سام‌ مرغ .
    روزی یه تخم میزاره . ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی