ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قطع دست هم تیمی؛ عاقبت خیانت در بازی چندنفره

به طور معمول خیانت در بازی ها، به سرعت با واکنش سایر هم تیمی ها روبرو خواهد شد؛ البته اگر در بازی EVE Online دست به این کار بزنید، ممکن است توسط هم تیمی خود، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

به طور معمول خیانت در بازی ها، به سرعت با واکنش سایر هم تیمی ها روبرو خواهد شد؛ البته اگر در بازی EVE Online دست به این کار بزنید، ممکن است توسط هم تیمی خود، به قطع دست تهدید شوید.

در دوشنبه گذشته، یکی از  بزرگ ترین تیم های حاضر در این بازی چندنفره علمی تخیلی، یکی از اعضای ارشد خود را محروم کرد. به تازگی جزییات بیشتری از دلایل اتفاق افتادن این محرومیت منتشر شده است.

داستان از آن جا شروع شد که حرکت غافلگیر کننده ای از رهبر تیم CO2 در بازی که قبل از رخ دادن کودتا، 4000 بازیکن در فهرست خود داشت، رخ داد.

رهبر این تیم با نام مستعار Gigx ، پیامی به تمام اعضای تیم برای پیدا کردن نام واقعی، آدرس محل سکونت و اطلاعات دیگر از فردی خیانتکار که اطلاعات اتحاد را برای سایر رقبا فاش کرده بود، داده و جدا از آن، پیام های تهدید آمیزی را  با محوریت قطع دست به فرد خاطی در چت بازی ارسال کرده است.

سرانجام پس از تهدید های Gigx علیه بازیکن متقلب، پیامی از بخش پشتیبانی بازی مبنی با محوریت منع ادامه حضور این بازیکن در EVE Online، برای او ارسال شد. مطابق محتوای این پیام، مسئولین بازی، وی را به دلیل تهدید کردن یک بازیکن دیگر در زندگی واقعی، برای همیشه از حضور در سرورهای این بازی محروم کرده اند.

لازم به ذکر است که بدون حضور او، امکان از هم پاشیدن یکی از بزرگترین اتحاد های حاضر در این بازی وجود دارد. اتفاقی که در تاریخ EVE Online بی سابقه است.

به نظر می رسد که با گسترش بازی های آنلاین، رقابت روز افزون در این عناوین نیز بیشتر و جدی تر از گذشته شده است. به نظر شما آیا این موضوع، تبعاتی را برای دنبال کنندگان این سبک بازی ها به دنبال خواهد داشت؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • xiaomi
    xiaomi | ۲۵ شهریور ۱۳۹۶

    فکردم دستگاهی ساختن که اگه تو بازی خیانت کنی دست قطع میکنه نه یک رهبر کروه

  • loganlegend
    loganlegend | ۲۵ شهریور ۱۳۹۶

    اقای...گیمر نیستی درک نمیکنی که...نوب ها تو بازی اعصاب نمیزارن برامون و جای دست باید سرشون قطع کنی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی