ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل برای خرید دفاتری تازه در نزدیکی مانتین ویو، 225 میلیون دلار هزینه می کند

به گزارش خبرگزاری Fortune، گوگل قصد دارد طی ماه جاری میلادی، دو ملک بزرگ در کالیفرنیا خریداری کند که خبر آن از طریق زنجیره ایمیل های کمپانی افشا شده است. گفته می شود یکی از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری Fortune، گوگل قصد دارد طی ماه جاری میلادی، دو ملک بزرگ در کالیفرنیا خریداری کند که خبر آن از طریق زنجیره ایمیل های کمپانی افشا شده است. گفته می شود یکی از این قراردادها، هزینه ای 225 میلیون دلاری برای خرید دو ساختمان در سانی ویل را شامل می شود که در حال حاضر خالی هستند و مساحتی بیش از 27 هزار متر مربع دارند. انتظار می رود این قرارداد امروز نهایی شود.

از طرف دیگر، خرید ساختمان سومی نیز در کار است که 2500 متر مربع مساحت دارد و در حال حاضر توسط JFrog اداره می شود؛ شرکتی برای مدیریت و انتشار نرم افزار. هر سه ساختمان، طی ماه جاری خریداری می شوند و ظاهراً طرف گوگل، شرکت های خصوصی هستند و به همین خاطر، خبری از افشای عمومی قراردادها از سوی مقامات محلی نخواهد بود.

این موضوع، درباره خرید 830 میلیون دلاری گوگل در سانی ویل نیز صدق می کند که اوایل تابستان امسال انجام شد. هنوز مشخص نیتس گوگل چه اهدافی را با دفاتر جدیدش دنبال می کند، اما الگوی خرید این املاک نشان می دهد گوگل به دنبال گسترش مناطق تحت تملک خود در نزدیکی مانتین ویو است و نمی خواهد سیلیکون ولی را ترک کند.

کمپانی زیرمجموعه آلفابت، طی سال جاری میلادی بسیار مشغول بوده و از همین حالا، مجموعه ای از محصولات و سرویس ها را عرضه کرده است. انتظار می رود مراسم بزرگ بعدی گوگل، طی ماه آتی میلادی برگزار شود که در آن، از اسمارت فون های خانواده پیکسل 2 و چندین محصول اینترنت محور مانند مدلی کوچکتر از گوگل هوم رونمایی گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی