ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل به شتاب دهی تیم های بازیسازی نه چندان حرفه ای می پردازد

گوگل به تازگی برنامه تازه ای برای توسعه دهندگان نه چندان حرفه ای حوزه بازی راه اندازی کرده که «Infinite Deviation: Games» نام دارد و در همکاری با تیم گوگل پلی، تیم مدیا گوگل و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

گوگل به تازگی برنامه تازه ای برای توسعه دهندگان نه چندان حرفه ای حوزه بازی راه اندازی کرده که «Infinite Deviation: Games» نام دارد و در همکاری با تیم گوگل پلی، تیم مدیا گوگل و Ideas United کلید خورده است. ایده کلی این برنامه، تمرکز بر ایجاد فرصت های تازه برای توسعه دهندگانی است که می خواهند فارغ از فعالیت های گذشته خود، ایده هایشان را به گوگل پلی بیاورند.

گفتنی است که این برنامه تازه را نباید با برنامه Infinite Deviation پیشین اشتباه گرفت که در واقع روی موضوع خاصی متمرکز نبود و دسته بندی های مختلفی مانند هنرها، چاپ سه بعدی و علوم کامپیوتری را مورد پشتیبانی قرار می داد. یکی از مهم ترین اهداف برنامه Infinite Deviation: Games، پشتیبانی از توسعه دهندگانی از تمام اقشار است؛ به عنوان مثال اقلیت های جنسیتی، افراد معلول، زنان و افرادی از تمام اقوام فرصت هایی برابر در این برنامه خواهند داشت.

درست مانند فستیوال های بازی های مستقل گوگل، توسعه دهندگانی که می خواهند ایده های خود را به این برنامه بیاورند با محدودیت هایی نیز مواجه هستند. به عنوان مثال، شرکت کنندگان نباید تجربه ای بیشتر از دو سال در حوزه حرفه ای بازی سازی داشته باشند و هرکسی که بیشتر از دو سال تجربه داشته باشد، قادر به استفاده از مزایای این برنامه نیست.

یکی دیگر از پیش نیازها، بازه زمانی مشخصی است که توسعه دهندگان باید طی آن به ثبت ایده ها و بازی های مفهومی خود بپردازند. این برنامه از روز 12 سپتامبر آغاز شده و تا 9 اکتبر ادامه می یابد و در نهایت، تیمی از متخصصان حوزه بازی به انتخاب بهترین ایده های ثبت شده در این بازه حدوداً یک ماهه می پردازند. پس از این، سه تیم برتر می توانند بازی های خود را هرچه بیشتر توسعه دهند و از پشتیبانی و منابع مورد نیاز خود بهره مند شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Stranger
    Stranger | ۲۵ شهریور ۱۳۹۶

    باز دمش گرم ، برعکسه اپله دقیقا که هیچ اهمیتی به توسعه دهندگانش نمیده.

مطالب پیشنهادی