ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی Score Bot؛ رباتی جامع برای دسترسی به آخرین خبرهای فوتبالی

فوتبال محبوب ترین ورزش تیمی در بیشتر کشورهای جهان بوده و کشورمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. در همین رابطه می توان گفت که همواره دریافت اطلاعات دقیق در سریع ترین زمان ممکن در ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

فوتبال محبوب ترین ورزش تیمی در بیشتر کشورهای جهان بوده و کشورمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. در همین رابطه می توان گفت که همواره دریافت اطلاعات دقیق در سریع ترین زمان ممکن در این حوزه یکی از دغدغه های اصلی طرفداران دو آتیشه این ورزش در ایران به شمار می رود.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات pouyanbot@ را برایتان معرفی کنیم. با استفاده از ربات فوق قادر هستید به اطلاعاتی جامع در خصوص فوتبال دسترسی داشته باشید و آخرین خبرهای ورزشی را دریافت کنید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی pouyanbot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید و پس از باز شدن صفحه ربات روی start/ ضربه بزنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. پس از آن از طریق منوی طراحی شده برای ربات می توانید به بخش های مختلف آن دسترسی داشته باشید.

یکی از گزینه هایی که در این منو توجه هر کاربری را به خود جلب می کند، گزینه «دریافت آخرین خلاصه بازی ها» است.

دریافت آخرین خلاصه بازی ها یکی از قابلیت های کاربردی این ربات است.

با انتخاب این گزینه لیست آخرین بازی های انجام شده (داخلی و خارجی) به همراه نتایج آن ها در اختیار شما قرار می گیرد. برای تماشای خلاصه بازی مورد علاقه خود کافیست روی آن ضربه بزنید.

پس از آن ربات لینک تماشای آنلاین خلاصه بازی را از یک منبع معتبر برای شما ارسال می کند که با کلیک روی آن و وارد شدن به مرورگر دیوایس هوشمندتان قادر به تماشای آن خواهید بود. گزینه «جدول پخش tv» نیز یکی دیگر از بخش های کاربردی ربات Score Bot به شمار می رود.

با انتخاب این گزینه زمان دقیق پخش زنده مسابقات ورزشی اعم از فوتبال، والیبال و.. به همراه شبکه پخش کننده بازی و تاریخ برگزاری آن توسط ربات فوق برای شما ارسال می شود.

یکی از قابلیت هایی که Score Bot مانور زیادی روی آن داده، ارسال آخرین اخبار ورزشی است.

اما یکی از قابلیت هایی که Score Bot به هنگام معرفی مانور زیادی روی آن داده، ارسال آخرین اخبار ورزشی برای کاربران است.

کاربران از طریق گزینه «آخرین خبرها» و سپس انتخاب یکی از دو بخش داخلی و خارجی می توانند به اخبار مهم ورزشی دسترسی داشته باشند. اما متأسفانه در این قسمت با متن کامل اخبار روز مواجه نیستیم و کاربر برای مشاهده آن باید روی گزینه «ادامه خبر» کلیک کند. با انجام این کار به یکی از منابع معتبر منتقل شده و قادر به مشاهده متن کامل اخبار هستید.

کاربران در صورت نیاز می توانند با انتخاب دو گزینه «جدول رده بندی» و «نتایج زنده» و در ادامه انتخاب لیگ مورد نظر خود به جدول رده بندی به روز لیگ های مختلف همراه با ذکر دقیق تعداد برد، باخت، مساوی، گل زده و گل خورده و همچنین نتایج زنده بازی های در حال انجام دسترسی داشته باشند.

اگر دوست ندارید سایت های سنگین و پر از تبلیغات مزاحم را باز کنید و در عین حال می خواهید در کسری از ثانیه به اطلاعاتی جامع راجع به مسابقات فوتبال دسترسی داشته باشید، Score Bot یکی از بهترین انتخاب هاست. در پایان بگوییم که کاربران می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق پنل ارتباط با ادمین در اختیار توسعه دهندگان Score Bot قرار دهند.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • HITAK1
    HITAK1 | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

    این چیه دیگه!؟! روی لینک میزنی میره رو بات سوسنگرد!!! هیچ چیزی هم نمیاره.

    • سامان میرزا
      سامان میرزا | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

      سلام، ممنون از توجه شما. لینک تصحیح شد.

مطالب پیشنهادی