ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جک هدفون با یک ماژول موسیقی به اسنشال فون می آید

همان طور که می دانید جک هدفون در اغلب تلفن های هوشمند جدید حذف شده و تولیدکنندگان با ارائه یک دانگل تبدیل USB به درگاه 3.5 میلیمتری، امکان استفاده از هدفون های متداول را برای ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

همان طور که می دانید جک هدفون در اغلب تلفن های هوشمند جدید حذف شده و تولیدکنندگان با ارائه یک دانگل تبدیل USB به درگاه 3.5 میلیمتری، امکان استفاده از هدفون های متداول را برای کاربران فراهم می کنند.

بسیاری از کاربران به هدفون های قبلی و گرانقیمت خود عادت کرده اند

شرکت اسنشال نیز از این قاعده مستثنی نیست و با حذف جک هدفون، موفق شده محصولی باریک و زیبا را به مشتریان عرضه کند. اما از سوی دیگر بسیاری از کاربران نیز به استفاده از هدفون های قبلی خود (که در برخی موارد گرانقیمت هستند) عادت داشته و علاقه مندند از این ابزار در کنار تلفن جدید استفاده کنند.

به همین خاطر کمپانی «اندی روبین» (خالق اندروید) اعلام کرده قصد دارد با ارائه یک ماژول مخصوص موسیقی (مانند ماژول دوربین)، جک هدفون را به «اسنشال فون» بیاورد. البته جزئیاتی از ماژول مذکور منتشر نشده اما تیم طراحی دلیل حذف جک هدفون از بدنه اصلی دستگاه را اینگونه بیان می کند:

جک هدفون قطعه بزرگی است که در طراحی یک تلفن تمام صفحه نمی گنجد؛ ما آن را به خوبی مطالعه کردیم، اما بهره گیری از جک هدفون مسائلی در پی داشت که به دیزاین کلی آسیب می رساند.

برای گنجاندن جک هدفون در موبایل اسنشال، باید حاشیه پایینی نمایشگر افزایش پیدا کرده و 10 درصد از ظرفیت باتری کم می شد، یا اینکه یک برآمدگی جداگانه برای آن در نظر می گرفتیم.

در نهایت به این نتیجه رسیدیم که طراحی یک تلفن با نمایشگر تمام صفحه، بدنه باریک و باتری قابل اعتماد مهمتر از جک هدفون خواهد بود.

لازم به ذکر است که اسنشال همچنین از عرضه اندروید 8.0 نوقا تا دو ماه آینده خبر داده و اعلام کرده مسائل مربوط به دوربین دوگانه نیز با به روزرسانی های نرم افزاری رفع خواهند شد.

گفتنی است طبق اظهارات کمپانی، نسخه سفید رنگ اسنشال فون نیز در حال انجام آزمایشات کیفی مربوط به سرامیک سفید بوده و به زودی در کنار مدل مشکی رنگ به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

    اسنشال راه خوبی رو در پیش گرفته ..

  • | ۲۵ شهریور ۱۳۹۶

    من واقعا این گوشی رو دوست دارم و به نظرم یکی از خاص ترین گوشی هاس.

مطالب پیشنهادی