ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 8
تکنولوژی

سامسونگ با اعلام قیمت گلکسی نوت 8 در ایران، پیش فروش آن را آغاز کرد

شرکت سامسونگ با همکاری فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، از امروز ۲۵ شهریور ماه، پیش‌فروش جدیدترین پرچمدار خود را همراه با هدایایی ویژه آغاز می‌کند. همکاری سامسونگ و دیجی‌کالا صرفاً مربوط به پیش خرید گلکسی نوت ۸ نیست و افرادی که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۲۰

شرکت سامسونگ با همکاری فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، از امروز ۲۵ شهریور ماه، پیش‌فروش جدیدترین پرچمدار خود را همراه با هدایایی ویژه آغاز می‌کند.

همکاری سامسونگ و دیجی‌کالا صرفاً مربوط به پیش خرید گلکسی نوت ۸ نیست و افرادی که در این طرح، موبایل جدید سامسونگ را خریداری کنند می‌توانند از سه کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی قابل استفاده در فروشگاههای آنلاین دیجیکالا، دیجیاستایل و فیدیبو بهره بگیرند.

از سوی دیگر سامسونگ یک دکس استیشن (Dex Station) را نیز به پیش خرید کنندگان گلکسی نوت 8 هدیه می‌دهد که به ارمغان آورنده تجربه دسکتاپ با استفاده از مانیتور، ماوس و کیبورد است و تلفن همراه را به یک کامپیوتر خانگی تبدیل می‌کند.

سیم‌کارت یوسیم (Usim) همراه اول با ۲۰ گیگابایت اینترنت و همچنین پشتیبانی ویژه یا VIP سامسونگ از دیگر هدایای شرکت کره‌ای به اولین خریداران گلکسی نوت 8 خواهد بود. سازنده گلکسی نوت 8 خبر می‌دهد که پشتیبانی VIP، خدمات پس از فروش گسترده‌ای را به کاربران نوت 8 ارائه می‌کند که البته توضیح دقیقی در این رابطه داده نشده است. 

پیش فروش گلکسی نوت 8 در فروشگاه دیجی‌کالا با ضمانت‌نامه «مایکروتل» یا «هماهنگ»، با قیمت ۳.۵۹۹.۰۰۰ تومان برای نمونه مجهز به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی از امروز آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (94 مورد)
  • Ali aliZaDeh
    Ali aliZaDeh | ۳۰ مهر ۱۳۹۶

    سلام
    میخواستم بگم چرا هارد ۱۲۸ و ۲۵۶ نمیارید؟

  • smd msv
    smd msv | ۱ مهر ۱۳۹۶

    ithemes

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی