ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سعادت جایگزین جهانگرد در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد

با پیشنهاد وزیر ارتباطات، «ناصرعلی سعادت» به عنوان عضو صاحب نظر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، جایگزین «نصرالله جهانگرد» شد. بعد از اعمال این تغییرات سعادت در کنار چند تن دیگر از صاحب نظران امور اقتصادی یا ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

با پیشنهاد وزیر ارتباطات، «ناصرعلی سعادت» به عنوان عضو صاحب نظر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، جایگزین «نصرالله جهانگرد» شد. بعد از اعمال این تغییرات سعادت در کنار چند تن دیگر از صاحب نظران امور اقتصادی یا ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در دوره ای 4 ساله فعالیت خود را آغاز می کنند.

این کمیسیون نهاد مستقلی است که وظیفه سیاستگذاری، تدوین و تصویب مقررات را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برعهده دارد. نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و حفظ حقوق مشترکین و کاربران براساس اصول محوری سازمان (رعایت عدالت، انصاف، اخلاق مداری، صراحت، شفافیت و ایجاد فضای رقابتی سالم) از وظایف آن است.

سعادت اولین کسی است که ۲۰ سال پیش ایران را به اینترنت متصل کرد

ناصر علی سعادت، دانش‌آموخته صنعتی شریف مدیرعامل شرکت ندا رایانه و از موسسان ایران‌رایانه و کارآفرین و از پیشکسوتان کسب و کارهای اینترنتی و پیشگامان کارکردهای تجاری شبکه‌های رایانه‌ای است.

پیش از معرفی اعضای کابینه دولت دازدهم به مجلس، از جهانگرد و جهرمی به عنوان گزینه‌های اصلی صندلی ریاست ساختمان سیدخندان یاد می‌شد. با این حال رییس جمهور تصمیم گرفت تا با کنار گذاشتن مدیر با تجربه، وزارتارتباطات را به دست یک فردا جوان بسپارد.

جهانگرد از سال 57 در منصب‌های گوناگون فعالیت می‌کند

این تغییرات در چارت سازمانی وزارتخانه در حالی انجام می‌گیرد که «محمود واعظی» در آخرین گفتگوی خبری خود به عنوان وزیر ارتباطات پیشین گفته بود:

شاکله وزارت حفظ می شود، معاونین وزارتخانه و روسای شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه نیز اکثراً اگر خودشان تمایل داشته باشند می‌مانند و با آقای جهرمی کار می‌کنند.

همان طور که پیش تر در اخبار آمده بود، سعادت به عنوان رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، برنامه‌های گوناگونی را برای این سازمان در درازمدت تدوین نموده بود.حال با توجه به منصب جدید وی در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات باید دید که وی در هر دو شغل فعلی باقی خواهد ماند و یا صندلی ریاست سازمان نظام صنفی را به شخص جدیدتری واگذار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی