ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Gran Turismo Sport نیازمند اتصال همیشگی به اینترنت است

اگر به دنبال تجربه بازی Gran Turismo Sport به صورت آفلاین هستید، حتما از شنیدن این خبر ناامید خواهید شد. مطابق پستی که در بلاگ پلی استیشن منتشر شده است، به نظر می رسد که این ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

اگر به دنبال تجربه بازی Gran Turismo Sport به صورت آفلاین هستید، حتما از شنیدن این خبر ناامید خواهید شد. مطابق پستی که در بلاگ پلی استیشن منتشر شده است، به نظر می رسد که این بازی در تمامی بخش های خود، نیاز اتصال دائم به اینترنت خواهد داشت.

در توضیحات این پست آمده است: «برای اطمینان از رعایت عدالت برای همه، Gran Turismo Sport نیاز به اتصال به اینترنت برای اجرای اکثر قابلیت های بازی را دارد. رتبه بندی رانندگان، بررسی پیشرفت کاربران و دسترسی به ماشین ها، از دلایل نیاز به این دسترسی هستند.»

این خبر در حالی منتشر شده که پیش از این، کازونوری یاماچی کارگردان بازی، اعلام کرده بود که مسابقات آنلاین، تنها 15 درصد از این عنوان را تشکیل می دهند.

پیش از این نیز، قسمت های قبلی Gran Turismo، در بخش های غیر ضروری نیاز به اتصال دائم به اینترنت داشتند. قسمت پنجم از این مجموعه، دارای بخش عکس برداری به خصوصی بود که حتی در شبکه پلی استیشن مسابقاتی با محوریت آن برگزار شد، پس از جمع آوری سرورهای این بازی توسط سونی، بخش عکاسی این بازی نیز به طور کامل غیر فعال شد.

به نظر می رسد که حالت عکس برداری در Gran Turismo Sport نیز، به اتصال دائم به اینترنت نیاز خواهد داشت. قسمت های پنجم و ششم این سری دارای پاداش های روزانه ای بودند که در صورت اتصال شما به اینترنت، در دسترس قرار می گرفتند، البته در صورت عدم اتصال به اینترنت، شما هنوز توانایی انجام دادن مسابقات را داشتید.

همانند سایر بازی های پلی استیشن 4، بازیکنان برای رقابت مستقیم با یکدیگر، نیاز به تهیه اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس دارند، اما حتی توضیحات سونی در این بخش هم، به طور کامل مشخص نیست.

در پست بلاگ پلی استیشن آمده: «همانند سایر بازی های پلی استیشن، سرویس پلی استیشن پلاس تنها برای بخش چند نفره آنلاین، حالت های خاصی از بازی مانند مسابقات دو نفره و مسابقات تک نفره در مسیرهای مشخص، ضروری خواهد بود و بخش تک نفره، نیازی به اتصال به اینترنت نخواهد داشت.»

از چند خط بالا می توان برداشت کرد که کاربران برای استفاده از برخی از قسمت های بازی به غیر از مسابقات چندنفره نیز، ملزم به استفاده از سرویس پلی استیشن پلاس خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    خراب شد رفت ??

  • Ali kjh
    Ali kjh | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

    جی تی نکن اینطوری.
    امسال رقیب وحشتناکی به نام فورتزا ۷ رو‌ داری!
    شکست دادنش‌ خیلی سخت بود دیگه با این قضیه سخت ترم شد.
    تنها مشکل پلی نداشتن یه بازی انحصاری خوب ریسینگ هست بنظرم و همین موضوع باعث شده که عشق ماشینی مثل من برم سمت مایکرو با سری فورتزا!
    کاشکی یه فکری به حال بازی ریسینگ قدرتمند می‌کرد سونی

    • souran shahkaram
      souran shahkaram | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

      nfs خوبه دیگه

مطالب پیشنهادی