ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کداک دوربین Orbi360 را با پشتیبانی از محتوای 4K معرفی کرد

کداک به تازگی دوربین جدیدی از سری PixPro به نام Orbit360 را معرفی نموده که از قابلیت فیلم برداری 360 درجه با کیفیت 4K بهره می برد و به منظور تهیه ویدیو های واقعیت مجازی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

کداک به تازگی دوربین جدیدی از سری PixPro به نام Orbit360 را معرفی نموده که از قابلیت فیلم برداری 360 درجه با کیفیت 4K بهره می برد و به منظور تهیه ویدیو های واقعیت مجازی طراحی شده است.

تصاویر هر دو دوربین مسطح هستند

در دو طرف این دوربین دو لنز جداگانه قرار گرفته که زاویه دید آنها با هم متفاوت بوده و به لطف این مسئله می توان دو تصویر مختلف غیر کروی و کاملاً مسطح را ضبط نمود. همچنین توسط اپ موبایل PixPro می توان فیلم های گرفته شده توسط دو دوربین را یکپارچه و 360 درجه نمود و سپس در شبکه های اجتماعی که از ویدیوهای 360 درجه پشتیبانی می کنند، به اشتراک گذاشت.

این دوربین همچنین در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم بوده و در دمای منفی 10 تا 40 درجه سانتی گراد نیز قابل استفاده است و تا زمانی که دو عدد محافظ لنز ارائه شده، روی آن نصب باشد، در مقابل سقوط از ارتفاع 1.8 متری محافظت می شود.

قیمت بسته Advanture که تنها شامل دوربین و ملحقات آن است، 499 دلار بوده ولی بسته Satellite که حاوی یک مونوپاد نیز هست 549 دلار قیمت دارد و در حال حاضر آماده فروش است؛ در حالی که بسته ارزان تر در آینده به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی