ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار نخستین تصویر زنده از پرچمدار مورد انتظار هوآوی میت 10 [به روز رسانی]

با معرفی موبایل هایی نظیر گلکسی نوت 8 و ال جی V30، هوآوی میت 10 موبایل مورد انتظار بعدی طرفداران سیستم عامل اندروید به حساب می آید که بنابر اخبار اخیر، از منظر طراحی بسیار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۲۵

با معرفی موبایل هایی نظیر گلکسی نوت 8 و ال جی V30، هوآوی میت 10 موبایل مورد انتظار بعدی طرفداران سیستم عامل اندروید به حساب می آید که بنابر اخبار اخیر، از منظر طراحی بسیار دلربا خواهد بود. اگرچه میت 10 قرار است در تاریخی دیرتر از تاریخ معمول رونمایی شود، هوآوی معتقد است پرچمدار جدیدش، ارزش صبر را دارد.

هوآوی میت 10 قرار است در روز 16 اکتبر به صورت رسمی رونمایی شود اما هنوز سخنی درباره تاریخ فروش این فبلت به میان نیامده است؛ اما در هر صورت، احتمالاً هوآوی در سریع ترین زمان ممکن اسمارت فون تازه اش را به دست مشتریان می رساند.

اگرچه به لطف اخبار افشایی، تقریباً با مشخصات کامل سخت افزاری میت 10 آشنایی داریم، اما تا به امروز تصاویر زیادی از دستگاه در فضای مجازی منتشر نشده است. روز گذشته، شاهد رندرهایی از هوآوی میت 10 بودیم و حالا تصویری زنده از دستگاه انتشار یافته که در بالا قابل مشاهده است.

متاسفانه راهی برای تایید صحت تصویر مورد اشاره وجود ندارد، اما دستگاه قطعاً با توصیفات مدیرعامل هوآوی از میت 10 سازگاری دارد که گفته بود این پرچمدار جدید، تقریباً بدون حاشیه بوده و از دکمه هوم بهره نمی برد. با این همه، رندرهای روز گذشته دکمه فیزیکی هوم را نمایش می دادند و از این جهت، هنوز نمی دانیم باید به سخنان ریچارد یو اعتماد کنیم یا خیر.

 

به روز رسانی:

امروز «ایوان بلس» (Evan Blass) افشاگر معروف، تصویر جدیدی از میت 10 منتشر کرده که حاشیه کم نمایشگر را تأیید می کند. در ادامه می توانید این تصویر را مشاهده نمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    و اس ۸ هم از شیاعومی می میکس کپی کرده

  • Mohammad Daryabiyan
    Mohammad Daryabiyan | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

    به احتمال زیاد این تصویر میت 10 نمیتونه باشه اگر باشه نسخه لایتشه ولی اون حسگر اثر انگشت جلو چیکار میکنه؟ که فکر نمیکنم توی میت 10 ( بجز میت 9 پرو ) دیده باشیم... پس قطعن 10پرو متفاوتر از این خواهد بود چون این همه داره تبلیغ میکنه برای این گوشی ، پس نمیتونه این تصویر صحیح باشه... ( امیدوارم )

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی