ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با آپدیت جدید جیمیل، آدرس ها و شماره های تلفن درون لینک ها قرار می گیرند

از این به بعد اگر کسی برای شما آدرس یا شماره ای فرستاد، دیگر لازم نیست ابتدا آن ها را از روی جیمیل خود کپی کرده و سپس استفاده کنید. پس از درخواست های فراوان ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

از این به بعد اگر کسی برای شما آدرس یا شماره ای فرستاد، دیگر لازم نیست ابتدا آن ها را از روی جیمیل خود کپی کرده و سپس استفاده کنید. پس از درخواست های فراوان کاربران، سرانجام کمپانی گوگل آپدیتی را برای اپلیکیشن ایمیل خود منتشر نمود که به واسطه آن آدرس ها، شماره های تلفن و ایمیل ها درون هایپرلینک ها قرار می گیرند.

تا پیش از این بروزرسانی، مجبور بدید طی چند مرحله به محتویاتی که می خواهید دسترسی داشته باشید؛ مثلا آدرسی که برای تان فرستاد شده را باید کپی می کردید و سپس با رفتن به گوگل مپ از مختصات آن با خبر می شدید. ولی اکنون کافیست روی آن ها کلیک کنید تا به بخش های مورد نظر بروید.

با کلیک روی آدرس ها خود به خود به گوگل مپ رفته و اگر شماره های تلفن یا آدرس ایمیل ها را انتخاب کنید به قسمت شماره گیری تلفن هوشمند و صفحه نوشتن ایمیل می روید. با توجه به اطلاعات به دست رسیده، این ویژگی هم اکنون در بعضی منطقه ها دسترس بوده و تا سه روز آینده به انتشار جهانی می رسد.

این تغییرات هم برای هر سه سیستم عامل اندروید، iOS و ویندوز منتشر شده که البته در نسخه کامپیوتر نمی توانید تماس بگیرید. با وجود اینکه بقیه اپلیکیشن های مشابه دسترسی ساده تر به محتویات را برای کاربرانشان فراهم نموده اند، آپدیت جدید جیمیل را می توانیم یک قدم رو به جلو برای آن به شمار بیاوریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی