ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مراسم رونمایی از بازی های ایرانی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد

بنیاد ملی بازی های رایانه ای، طبق قول خود به جامعه بازی سازان کشور، سرانجام و طی مراسمی در فرهنگسرای اندیشه، به رونمایی از دو بازی ایرانی پرداخت. لازم به ذکر است که مراسم رونمایی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۵

بنیاد ملی بازی های رایانه ای، طبق قول خود به جامعه بازی سازان کشور، سرانجام و طی مراسمی در فرهنگسرای اندیشه، به رونمایی از دو بازی ایرانی پرداخت. لازم به ذکر است که مراسم رونمایی از بازی های ایرانی، برنامه بلند مدت بنیاد ملی بازی های رایانه ای بوده و با شیوه متفاوتی نسبت به گذشته برگزار خواهد شد.

طی این مراسم، از دو بازی ایرانی The Cage و Live TV Tycoon معرفی و تقدیر به عمل آمد. البته بازی پدرخوانده نیز در لیست بنیاد برای رونمایی در این مراسم وجود داشت اما به گفته متین ایزدی، معاون ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، به دلیل مشکلات پیش آمده و نرسیدن این بازی به سطح کیفی مورد انتظار بنیاد، از این رونمایی حذف شد.

طی این مراسم حسن کریمی قدوسی، مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از مراسم رونمایی بازی های The Cage و Live TV Tycoon، به عنوان شلوغ ترین و با شکوه ترین مراسم رونمایی بنیاد تا به امروز یاد کرد.

همچنین آقای قدوسی، از آماده شدن کارت مخصوص بازی سازان در ماه های آینده خبر داد، این کارت ها، شامل خدماتی در حوزه آموزشی و مالی، برای تسهیل کار بازی سازان و فعالیت بدون دغدغه این قشر، در نظر گرفته شده است. به گفته او،  آیین‌ نامه حمایت از بازی‌ سازان تا پایان سال جاری به طور کامل مدون خواهد شد. همچنین کریمی قدوسی خبر از اعطای یک میلیارد تومان کمک های بلاعوض به بازی سازان در ماه های آینده خبر داد.

در بخش معرفی بازی ها، ابتدا نوبت به عنوان Live TV Tycoon که یه بازی مدیریتی و شبیه ساز برنامه سازی تلویزیون است، رسید. به گفته علی ارشادی، برنامه نویس ارشد این بازی، پروسه ساخت و تولید این عنوان نزدیک به 15 ماه زمان برده است. لازم به ذکر  است که نسخه اولیه این عنوان، هم اکنون در مارکت های موبایلی، در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

بازی Live TV Tycoon، پیش از این موفق به دریافت جایزه خلاقانه ترین بازی موبایل در نمایشگاه بین المللی TGC شده بود.

دیگر بازی رونمایی شده در این مراسم، عنوان The Cage، ساخته استودیو Mental بود. این بازی که در ابتدا تنها برای برنده شدن در مسابقات خاصی در نظر گرفته شده بود، با گذشت زمان گسترش یافته و قرار است تا محوریت بازارهای جهانی و حتی داخلی، بزودی عرضه شود.

مهدی مرزبان، کارگردان این بازی، در طول سخنرانی خود از حمایت های زیاد تیم فن افزار شریف برای توسعه بازی The Cage تشکر کرد. این بازی، یک عنوان معمایی با تم سیاه و سفید بوده که المان های عناوین پلتفرمر نیز در آن مشاهده می شود.

لازم به ذکر است که به گفته مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، رونمایی بعدی از عناوین داخلی، در فصل پاییز سال جاری برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • بهنام
    بهنام | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

    دیجیاتو جان در مورد بازی ایرانی zula یه بررسی بگذارید
    یه بازی آنلاین شوتر روی pc هست که من تریلراشو دیدم انگارخیلی خوب بود!

  • Mohammad
    Mohammad | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

    این که همه دارن میخندن خخخ

  • souran shahkaram
    souran shahkaram | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

    قدیمی

مطالب پیشنهادی