ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بریجستون با نمایندگی آرین تایر به ایران بازگشت

‏Bridgestone ژاپن در ایران، از آغاز بکار رسمی این برند با کیفیت اصیل ژاپنی خبر داد. اين شرکت ژاپنی و چند ملیتی تولیدکننده تایر و قطعات اتومبیل و کامیون است، که در سال ۱۹۳۱ توسط ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

‏Bridgestone ژاپن در ایران، از آغاز بکار رسمی این برند با کیفیت اصیل ژاپنی خبر داد.
این شرکت ژاپنی و چند ملیتی تولیدکننده تایر و قطعات اتومبیل و کامیون است، که در سال ۱۹۳۱ توسط شیجیرو ایشیباشی، در شهر کورومه، استان فوکوئوکا کشور ژاپن، تأسیس شد.بریجستون از سال ۱۹۳۱ به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لاستیک دنیا به حساب می آید و در سال ۱۹۸۸، کمپانی فایرستون را به عنوان یکی از زیرشاخه های خود خریداری کرد.

کیفیت، ایمنی، دوام و پایداری مناسب لاستیک های بریجستون باعث شده تا این نشان تجاری همیشه در صدر بهترین لاستیک سازهای دنیا قرار بگیرد. باید اشاره کرد که نشان بریجستون در بررسی های انجام شده معتبری چون جی دی پاور آمریکا، همیشه به عنوان یکی از نشان های مطمئن در بحث لاستیک معرفی شده است.

سابقه تولید این برند برای خودروهای فرمول ۱ و از طرفی ساخت لاستیک هایی با دوام بالا برای خودروهای معدن باعث شده تا هر سال به عنوان یکی از بهترین ها در دنیا شناخته شود.

جالب است بدانید که بریجستون ژاپن در ۲۴ کشور خط تولید دارد و برای ۱۴۱ کشور، محصولات خود را سفارشی سازی می کند. لذا به گفته منابع خارجی و نهادهای بازرسی، این نشان ژاپنی یکی از تطبیق پذیرترین لاستیک ها برای خودروهای مختلف در شرایط گوناگون است.

یکی از مهم ترین بخش های حضور برای یک کمپانی ساخت لاستیک، عقد قرارداد با برندهای لوکس ساز دنیا است. بریجستون در حال حاضر با برندهایی چون فراری، ب ام و، مرسدس بنز، لکسوس، تویوتا، نیسان سری نیسمو، هوندا، دوج، فورد، شورولت و… همکاری دارد و به عنوان یکی از سه گزینه اصلی کمپانی های سازنده خودروهای لوکس به حساب می آید. همچنین برای خودروهای عادی، همیشه نشان این کمپانی در جمع ۸ لاستیک ساز برتر دنیا دیده شده است.از این پس شرکت آرین تایر پویا به عنوان نماینده رسمی برند بریجستون در ایران شناخته می شود و قرار است که لاستیک های این نشان مطرح ژاپنی را برای خودروهای سواری، شاسی بلند و خودروهای کار و تجاری به کشور وارد کند.این برند ژاپنی در نظر دارد با برنامه ‌ریزی دقیق و متمرکز، اقدام به عرضه محصولات خود در حوزه کاربری سواری و تجاری از طریق آرین تایر نماید.
در فاز اول واردات، محصولات مختلف این برند 86 ساله ژاپنی، شامل ECOPIA، TURANZA، POTENZA، DUELER، با سایزها و گل ‌های متفاوت برای خودروهای سواری و محصولات متنوع در حوزه خودروهای تجاری در نظر گرفته و عرضه می ‌گردد.

در قدم های بعدی عرضه محصولات میان رده با برند فایراستون و سری تایرهای اقتصادی با برند دیتون نیز در دستور کار آرین تایر قرار دارد.

بر اساس برنامه گسترش شبکه نمایندگان، شرکت آرین تایر پویا در پایان سال 1396 پوشش کاملی در سراسر ایران از لحاظ تعداد نقاط فروش و خدمات خود خواهد داشت.
محصولات این برند ژاپنی، به عنوان تایرهای دوستدار محیط زیست در بازارهای بین المللی شناخته شده اند و در کنار آن، رانندگی نرم، فرمان پذیری مناسب و پاسخگو بودن به تغییرات سطح جاده ها، از دیگر ویژگی های این محصولات است.

Bridgestone در 9 سال پیاپی به عنوان پرفروش ترین تایر دنیا شناخته شده است و استمرار در حفظ این رتبه، به واسطه توسعه پایدار و بهبود عملکرد در تمامی حوزه ها در این برند معتبر رخ داده است.
شرکت آرین تایر پویا، عضو جدید گروه آرین سرمایه است که پیشتر با برندهای Mitsubishi، DS، کامیونت های JAC و ماشین آلات راهسازی HITACHI حضور موفق و پررنگی در صنعت خودرو ایران داشته است.

با توجه به بازار 22 میلیون حلقه ای تایر در ایران، هدف گذاری آرین موتور تامین حدود 1 میلیون حلقه تایر در بازار است.

گارانتی 5 ساله تایرهای وارداتی این شرکت در کنار ویژگی های مهندسی تایرهای بریجستون که منطبق بر استانداردهای ایران ساخته شده اند سبب می شود که انتخاب این برند برای مشتریان با اطمینان بیشتری نسبت به سایر برند های فعال در صنعت تایرسازی همراه باشد.

از حیث قیمت گذاری نیز با توجه به تعرفه حدود 32 الی 38 درصدی واردات تایر، مسلما محصولات بریجستون گران قیمت تر از تایرهای ساخت داخل خواهند بود و این احتمال وجود دارد که در حدود 20 درصد از برندهای رقیب کره ای (هانکوک و کومهو) نیز گران قیمت تر باشند.

آرین تایر همچنین هدف گذاری خود را برای حضور در بازار خودروهای تجاری و سنگین و سوارهای مدرن با سایز چرخ 15 اینچ و بالاتر قرار داده، البته محصولاتی با سایز 13 و 14 نیز در سبد محصولات متنوع میتسوبیشی عرضه خواهند شد.
علاقه مندان به محصولات بریجستون، می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت آرین تایر مراجعه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • pishgaman
    pishgaman | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

    اونایی که ناراحت میشن از واردات کالا یه کم اطلاعات خودشونو بالا ببرن بعد راجع به چیزی که ازش چیزی نمیدونن نظر بدن ... مصرف تایر فقط توی تهران که حد اقل چهار میلیون ماشین داره تردد میکنه (به ازای هر چهار نفر یک خودرو) سالانه بیست میلیون حلقه تایر نیاز داره اگه تمام شرکتهای تولید تایر داخل خودشونو بکشن چهار میلیونشو نمیتونن تامین کنن اونم سایزهای ماشینای قدیم مثل پراید و پژو و ... با تکنولوژی و قالبهای شصت سال پیش نمیشه بازار مصرف رو کنترل کرد ؛ برجام اگه نبود البته برای مخالفان مشکلی نبود فوق فوق ماشین سوار نمیشدن خدا برکت بده به چهارپایان که برای سفر تایر نمیخوان.....

  • yosof
    yosof | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    با روحانی تا 1400 اینم دستاورد برجام. مگه کورید؟ اگه نمیبینید عینک بزنید. هسته ای رو دادید رفت، بجاش تایر و آب معدنی و سنگ پا آوردیم. آیا این کافی نیست؟! حالا همه بریزید تو خیابونا جشن برجام بگیریم. یوهوووو

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    خخخخ تایر هم رو نمایی می کنن چند روز دیگه فرقان و ماشین مش ممدلی هم رونمایی میشه

  • mohammad abbasi
    mohammad abbasi | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

    آقا کی گفته نباید وارد شه؟وارد نشه انحصار درست شه تولید کننده داخلی پدر مردم رو در میاره،مثل خودروسازی.کیفیت لاستیک خارجی هم خیلی متفاوته با ایرانی،لاستیک ایرانی برای اینکه دیر تر تموم شه به شدت خشک تولید میشه عین سنگه،ولی لاستیک خارجی جنسش شبیه پاک کن میمونه،خیلی نرمه عمرشم بالاتره جلوبندی ماشینم داغون نمیکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی