ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک قیمت 1000 دلاری آیفون X را ارزش واقعی آن می داند

آیفون X پس از معرفی رسمی، توجه زیادی را به خود جلب کرده و این موضوع در حجم اخبار پیرامون آن نیز به خوبی حس می شود. تیم کوک امروز در یکی از برنامه های تلویزیونی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

آیفون X پس از معرفی رسمی، توجه زیادی را به خود جلب کرده و این موضوع در حجم اخبار پیرامون آن نیز به خوبی حس می شود. تیم کوک امروز در یکی از برنامه های تلویزیونی در مورد قیمت بالای این دستگاه صحبت کرده و آن را «ارزش واقعی» محصول می داند که کاربران در ازای فناوری های پیشرفته می پردازند.

در برنامه تلویزیونی مورد بحث، نظر مدیر عامل اپل در مورد برچسب قیمتی 1000+ دلاری آیفون X پرسیده شد، چون بسیاری از کاربران معتقدند این رقم از قدرت خرید قشر متوسط آمریکایی بسیار بالاتر است.

تیم کوک می گوید بسیاری از خریداران، قیمت آیفون را یکجا پرداخت نمی کنند

کوک پس از بیان اینکه قیمت آیفون X بر اساس ارزش واقعی خود تلفن همراه و تکنولوژی های به کار رفته در آن تعیین شده، مسیر بحث را عوض کرد و گفت بخش قابل توجهی از مصرف کنندگان آمریکایی، قیمت موبایل را یکجا نمی پردازند و به طرح های پرداخت دراز مدت یا تخفیف های متنوع دسترسی دارند. بدین ترتیب جامعه بزرگ تری توانایی خرید آیفون X را پیدا می کنند.

مدیر عامل اپل همچنین می گوید بسیاری از افراد موبایل های قبلی خود را می فروشند تا مدل جدیدی را بخرند و بنابراین مقداری از هزینه اولیه آنها برای تهیه آیفون X کم می شود. او افزود:

در نهایت آیفون به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما بدل می شود. مردم هر روز انتظارات بیشتری از آن دارند و ما هم فناوری های بیشتری را توسعه می دهیم تا این انتظارات را برآورده سازیم.

اگر با این توضیحات قانع نشدید، حق کاملاً با شماست. طرح های پرداخت درازمدت و تخفیف ها برای تمامی موبایل ها وجود دارند، نه فقط برای محصول هزار و خرده ای دلاری اپل. از طرفی در بازارهای غیر رسمی، خبری از چنین طرح هایی نیست و کاربران باید کل هزینه موبایل را یکجا پرداخت کنند.

از سوی دیگر، اینکه نیازهای واقعی کاربران به توسعه فناوری های جدید می انجامد، یا شرکت ها احساس نیاز کاذب را در مصرف کننده به وجود می آورند هم به بحث جداگانه ای نیاز دارد.

به هر حال از هر زاویه ای که نگاه کنیم، باز هم آیفون X یک موبایل 1000 دلاری و گران قیمت محسوب می شود و شاید بسیاری از افراد برای خریدن آن علاوه بر موبایل قبلی خود، مجبور شوند چیزهای دیگری را هم برای فروش بگذارند.

مطالب زیر را از دست ندهید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • Mr.Mohammad
    Mr.Mohammad | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

    رو ک نیست سنگ پاست

  • AIDIN_THR
    AIDIN_THR | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    برای خیلی ها 4ملیون چیزی نیست ول وقتی تو ایران ۱۰ ملیونه یعنی چی?

  • behzad
    behzad | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    خودش خندش گرفته?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی