بدترین، سنگدل ترین و بی مسئولیت ترین مادرانی که حتی به فرزند خود نیز رحم نکردند

بدترین، سنگدل ترین و بی مسئولیت ترین مادرانی که حتی به فرزند خود نیز رحم نکردند

بسیاری از افراد از هر چیزی می توانند بگذرند اما مادران بد و سنگدل را رها نخواهند کرد. برای این که یک مادر را «بد» بنامیم تعاریف و دلایل مختلفی وجود دارد برای مثال مثلا کسی که بیش از اندازه ی معمول به کودکش شیر دهد نیز مادر بد لقب می گیرد. به هر حال تعریف درست و کاملی برای یک مادر خوب یا بد وجود ندارد و هر زنی که کودکش به دلیل بی توجهی یا سهل انگاری او دچار مشکل شود مادر بد نامیده می شود. بارها می شنویم که مادرانی در سراسر دنیا به هر دلیلی موجبات مرگ کودکان خود را چه به صورت عمد و چه غیر عمد فراهم می کنند و آن گاه است که مردم دوست دارند او را تکه تکه کنند.

در واقع زنان زیادی در جهان وجود دارند که به سرنوشت مشابهی دچار شده اند. هر چند مراقبت از فرزندان وظیفه ی بسیار سختی است اما گاهی مادران کارهایی را با کودکان خود انجام می دهند که خشم انسان را بر می انگیزد. در ادامه ی این مطلب می خواهیم شما را با ۱۴ زنی آشنا کنیم که بدترین رفتارها را در حق کودکان خود روا داشته اند.

۱۴- سارا لین کروگر جنازه دخترش را در فریزر قرار داد

دختر دوست داشتنی که در تصویر می بینید کایلی اسلوشر نام دارد و متاسفانه مادرش سارا لین کروگر به شدت به مواد مخدر صنعتی اعتیاد داشت. به همین دلیل وی اهمیتی به دختر خردسالش نمی داد و حتی به نامزد سنگدلش اجازه می داد که دختر او را به بدترین روش ها شکنجه دهد. در کمال ناباوری این دو یک روز قساوت و سنگدلی را به حد اعلا رسانده که باعث شد صدمه ی شدیدی به این دخترک بیچاره وارد شود که مرگی طولانی و دردناک را برای وی در پی داشت. در واقع آن ها آن قدر دخترک بینوا را کتک زدند که روده های او از کار افتاده و در نتیجه پس از مدتی جان داد.

این دو که نمی دانستند با جسد او چکار کنند آن را در داخل فریزر قرار دادند. سارا که از این اتفاق به شدت سراسیمه شده بود با یکی از دوستانش تماس گرفته و ماجرا را با او در میان می گذارد. دوستش نیز با پلیس تماس گرفته و وقتی آن ها به خانه ی این زوج معتاد مراجعه کردند جنازه ی بی جان و گلوله شده ی وی را در رختخوابش پیدا کردند در حالی که بدن و صورتش سیاه و کبود شده و قسمتی از آن نیز یخ زده بود.

۱۳- مادری که بدن تجزیه شده ی پسرش را به بیمارستان برد

لاویلی کریستین آنتوونت جانسون زنی است که عکس او را در بالا می بینید. او یک مادر بیرحم بود که به پسربچه اش غذا نمی داد. زمانی که وی همراه با دوستانش مشغول مصرف مواد مخدر بود، پسر کوچکش را روی یک صندلی نشانده و در آپارتمانش که به شدت گرم بود در یک اتاق دربسته نگه می داشت. در کمال ناباوری پسر خردسال او که نوآه نام داشت به علت گرسنگی جان داد. البته این پایان ماجرا نبود و تنها زمانی که بخش های از بدن او در حال تجزیه شدن بود مادرش او را به بیمارستان رساند و در آن جا به جرم بی اعتنایی به کودک خردسالش دستگیر شد.

۱۲- اشلی دنیس آتسون کودکش را در بیابان رها کرد تا بمیرد

زمانی که اشلی باردار بود به شدت به مواد مخدر صنعتی اعتیاد داشت و همین موضوع باعث شد که کودک او نیز به مواد اعتیاد داشته باشد اما این جنایت برای مادر کافی نبود و وی تصمیم گرفت از دست کودکی که خودش معتاد کرده بود رها شود. به همین دلیل یک روز دخترش را به بیابان برده و او را در دل صحرا رها کرد تا بمیرد. او دخترش را ۴ روز تمام در بیابان رها کرد و در تمام این مدت با دوستانش خوشگذرانی کرده و بستنی می خورد و عکس های خود را در رسانه های مجازی قرار می داد. بعد از ۴ روز وی تصمیم گرفت به بیابان رفته و ببیند چه بر سر دختر کوچکش آمده که البته مرده بود.

دردناک تر این که او تنها مدتی پیش حضانت دخترش را بدست آورده بود اما نتوانست برای یک مدت کوتاه از دخترش مراقبت کند و در نهایت دستگیر شد.

۱۱- برندی وورلی بچه هایش را کشت تا حضانت آن ها را به شوهر سابقش نسپارد

برندی وورلی از آن دسته زنانی است که کابوس مردان به شمار می آیند. وی به دلیل مشکلات خانوادگی و رفتاری از همسرش جدا شد اما بیش از همه پسر هفت ساله اش تایلر و دختر سه ساله اش چارلی از این اتفاق رنج کشیدند. بعد از جدایی، پدر و مادر این دو خواستار بدست آوردن حضانت بچه ها بودند اما برندی نمی خواست حضانت بچه ها را به شوهر سابقش واگذار کند به همین دلیل تصمیم گرفت اول دو بچه اش را با ضربات چاقو کشته و سپس خودش را نیز بکشد که البته خودش زنده ماند. برندی که باعث و بانی این جدایی بود باید بقیه عمر خود را در زندان بگذراند.

۱۰- برندی جینس حدود یک سال پسرش را در حمام حبس کرده و به ندرت به او غذا می داد

برندی جینس پس از این که پسر دوازده ساله ی بسیار لاغر و نحیفش توسط پدر او به بیمارستان منتقل شد به جرم بدرفتاری با فرزند دستگیر گردید. جالب این که در حمام چند قوطی کنسرو وجود داشته و سراسر حمام پر از مدفوع بود. وی بشدت دچار سوء تغذیه شده و گفته بود که مادر سنگدلش فقط چند بار در هفته هات داگ و کنسرو به او می داده است. بقیه ی فرزندان برندی گفته بودند که برادرشان به مدت حدود یک سال در این مکان حبس بوده و اجازه بیرون آمدن نداشته است.

برندی ادعا کرده بود که پسرش بدرفتار و مشکل ساز بوده به همین دلیل او را زندانی کرده بود. خوشبختانه این پسربچه که وزن او در دوران شکنجه به ۱۲ کیلوگرم نیز کاهش یافته بود الان در شرایط خوبی به سر می برد و مادر سنگدلش نیز در حال طی کردن دوران محکومیت خود است. او گفته است که تا زمانی که از مادرش دور باشد احساس امنیت خواهد کرد اما دوست دارد که وی را در آینده ببیند.

۹- کریستین کاپلی پسرش را مجبور به خوردن غذای سگ و همستر می کرد

کریستین کاپلی بیش از یک دهه پسرش را شکنجه می داد و پسرش نیز تنها زمانی که به اندازه ی کافی بزرگ شد موضوع را با پلیس در میان گذاشت. به گفته ی او مادرش تنها چند روز یک بار به او غذا می داد و او را مجبور می کرد که غذای سگ و همستر بخورد. همچنین هیچوقت وی را حمام نمی کرد و با لباس های کثیف و شکم گرسنه وی را به مدرسه می فرستاد که همین موضوع باعث می شد همکلاسی هایش همواره او را مسخره کرده و مورد اذیت و آزار قرار دهند. همچنین وی پسرش را مجبور می کرد در حالت کاملاً عریان در بیرون از خانه بماند تا تنبیه شود. اگر چه این مادر بیرحم در حال طی کردن دوران محکومیت خود است اما ضربه ی روحی و عاطفی که به پسر او وارد شده قابل جبران نخواهد بود.

۸- دیانا جوزف اجازه داد بچه دو ساله اش در داخل ماشین بمیرد و خود در حال مصرف مواد بود

بدون شک مشکل اعتیاد یکی از بدترین معضلات زندگی خانوادگی و اجتماعی در سراسر جهان به شمار می آید. دیانا جوزف یکی از مادرانی بود که با اعتیاد دست و پنجه نرم می کرد و در یکی از روزهایی که وی در صندلی جلو ماشینش مشغول مصرف بود دختر دو ساله اش در صندلی عقب جان داد. علت مرگ او دقیقاً مشخص نشد اما پزشکان اعلام کردند که احتمالاً علت مرگ او محکم بسته شدن به صندلی برای مدتی طولانی بوده است. البته این اولین بار دیانا نبود که به بچه هایش بی اعتنایی می کرد و قبلاً نیز یک بار پسر چند ماهه اش را در داخل وان حمام جا گذاشته بود هر چند در نهایت آسیب جدی به وی وارد نشد.

۷- استلا رویز و مادرش تصمیم گرفتند نوزاد استلا را در سطل آشغال رها کنند

استلا رویز گومز وقتی که در دستشویی محل کارش یک پسربچه ی سالم را بدنیا آورد خود را در مخمصه دید. وی که نمی دانست با این نوزاد چه کند از مادرش، لورنزا گومز رودریگز کمک خواست. این دو در نهایت به این نتیجه رسیدند که نوزاد را در داخل سطل زباله گذاشته و او را رها کنند. بعد از این کار یکی از همکاران که کیسه ی زباله را از محل بیرون می برد متوجه شد که یک چیز غیرعادی در داخل کیسه زباله قرار دارد و از بقیه ی کیسه زباله ها سنگین تر است. به همین دلیل مجبور شد آن را روی زمین بکشد و در همین زمان بود که کیسه زباله پاره شده و یک نوزاد پسر از آن به بیرون افتاد. متاسفانه نوزاد زنده نماند و استلا و مادرش به جرم قتل عمد دستگیر شدند.

۶- هریت هویت دخترش را در داخل یک کیسه زباله قرار داد

همه بر این باورند که نوجوانان نمی توانند والدین مناسبی باشند هر چند در برخی موارد نیز دیده شده که نوجوانانی که صاحب فرزند می شوند به خوبی از عهده ی مراقبت از فرزندانشان بر می آیند اما این موضوع در مورد هریت هویت صدق نداشت. این زن جوان اهل پنسیلوانیا بعد از این که دخترش در داخل یک کیسه زباله در اطراف خانه اش پیدا شد دستگیر گردید. هریت در آن زمان تنها ۱۷ سال سن داشت و دو سال قبل دخترش را به دنیا آورده بود. به همین دلیل وی که مراقبت از دخترش را سخت می دید تصمیم گرفت از دست او خلاص شود. خوشبختانه دخترک بی نوا قبل از مرگ توسط یک زن پیدا شده و پس از درخواست آمبولانس به دخترک تشنه مقداری آب داد. در حال حاضر او شرایط خوبی دارد و مادرش نیز در زندان به سر می برد.

۵- هوپ ایبارا برای جلب توجه بیشتر دخترش را مسموم کرد

افراد زیادی وجود دارند که کارهای عجیب و غریبی را تنها برای جلب توجه انجام می دهند. هوپ ایبارا برای جلب توجه به دروغ گفته بود  که به سرطان مبتلا شده است. به همین دلیل در صفحات مجازی خود به سخن کفتن در مورد بیماری لاعلاجش روی آورد تا دلسوزی دیگران را به خود جلب کند. اما به نظر وی میزان توجه و همدردی صورت گرفته کافی نبود به همین دلیل سعی کرد دخترش را مسموم کند. بدین ترتیب وی هدایا و کمک های زیادی را از جانب افراد غریبه دریافت کرد و در فضای مجازی بسیاری با او همدردی می کردند. اما پزشکان متوجه شدند که وی در مورد بیماری اش دروغ گفته و نشانه هایی از مسمومیت نیز در دختر او دیده می شود. بدین ترتیب دخترش درمان شده و خود او نیز اکنون پشت میله های زندان به سر می برد.

۴- کاترین اسمیت زنی که دختر خردسالش را لگد کوب کرد

کاترین اسمیت زن جوانی بود که از مراقبت از دختر خردسال و بی گناهش به نام آییشا خسته شده بود بنابراین او را کف اتاق خواب پرت کرده و آن قدر به او لگد زد تا بمیرد. در همین زمان ناپدری آییشا نیز شاهد رنج او بود اما عکس العملی نشان نداد. هر دو بعدها گفتند که آییشا به صرع مبتلا بوده و احتمالاً هنگامی که می خواسته اند به او تنفس مصنوعی بدهند ناخواسته باعث مرگ او شده اند. اما کالبد شکافی دروغ آن ها را برملا کرد و این دو به جرم این جنایت هولناک به زندان رفتند.

۳- ماری بث تاینینگ تمامی ۹ فرزندش را برای جلب توجه به قتل رساند

ماری بث تاینینگ در زندان مصاحبه ای را انجام داد و گفت که وی احتمالاً نباید از همان ابتدا صاحب فرزند می شد و هیچ وقت مادر خوبی نبوده است. این ادعا کاملاً درست به نظر می رسد زیرا مشخص شده که وی باعث مرگ ۹ فرزند خود شده است. همه ی آن ها به دلایل نامشخصی در روزهای اول زندگی جان خود را از دست داده بودند اما زمانی ماجرای قتل مشخص شد که وی آخرین فرزندش را به قتل رساند. وی تمامی فرزندانش را با قرار دادن بالش بر روی دهانشان خفه کرده بود. هیچکس نمی دانست که وی هشت فرزند قبلی اش را نیز به همین روش به قتل رسانده اما در نهایت راز مخوف او کشف شده و به زندان افتاد.

۲- مادری که برای انتقام از شوهرش آلت تناسلی پسر کوچکش را قطع کرد

متاسفانه بسیاری از کودکان خود را در میان درگیری های والدینشان گرفتار می بینند و والدین بی ملاحظه نیز کودکانشان را وارد دعواهای زن و شوهری کرده و به آن ها صدمه می زنند. یکی از این مادران که به دلایل امنیتی اسمی از وی برده نشده برای انتقام از شوهرش دست به کاری غیرانسانی و وحشتناک زد و با قیچی آلت تناسلی پسربچه ی کوچک خود را قطع نمود. البته خوشبختانه پسر بچه خیلی سریع به بیمارستان منتقل شده و تحت عمل جراحی پیوند قرار گرفت و مشکلی ندارد اما مادر سنگدلش باید سال ها در زندان بماند.

۱- مادری که فرزندش را از بالکن خانه به بیرون پرت کرد

سواتی سارکار بعد از این که دخترش را از پنجره ی آپارتمانش بیرون انداخت توسط همسایه ها دستگیر شده و با طناب به میله بسته شد تا ماموران پلیس سر برسند. وقتی که دختر بچه ی بیچاره از خانه به بیرون پرت شد روی سقف یکی از خانه ها افتاد اما هنوز زنده بود. به همین دلیل سواتی بار دیگر سعی کرد دخترش را به پایین پرت کند. وی گفته بود که نمی توانسته دیگر از دخترش مراقبت کند و کاملاً حق با او بوده که می خواست دخترش را بکشد. وقتی که همسایگان متوجه ماجرا شدند او را به یک میله بسته و تا رسیدن نیروهای پلیس به نوبت او را کتک می زدند. متاسفانه در نهایت دختر او در اثر شدت جراحات جان داد.

منبع: therichest
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۵ نظر

ورود

  • کارمند انتقالی شهریور ۲۴, ۱۳۹۶

    وایییییییی پسر اینا کین خیلی حال بهم زنننننن مخصوصا اولی تکه تکه در فریزر یعنی اینا چطور تونستن این کارو کننننننننننننننننن

  • مصطفی شهریور ۲۵, ۱۳۹۶

    واقعا خیلی جای تاسف داشت
    البته خیلیاش بخاطر مواد مخدر بود واقعا مادرانی که معتاد هستن خیلی خطرناکن

  • The J مهر ۱, ۱۳۹۶

    به راستی که اینان بهای که از کیست؟
    Ist tot…

  • عزیز اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۰

    مادری که نمک به زخم بچش بپاشه و روحی و روانی با حرفاش شکنجش بده خیلی بدتر از اینا مادراس….مث مادر من که وقاحت و بی شرمی براش حدی نداره

  • behnam emsoft تیر ۲۳, ۱۴۰۰

    ولی با همه اینا به نظر من کار بابا و مامان بابک خرمدین از همه اینا وحشیانه تر بوده